کتابخانه پستی طبس فعالیت خود را آغاز کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از راه‌اندازی و آغاز به کار مجدد کتاب‌خانه پستی طبس که سال‌ها از تعطیلی آن می گذشت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: کتاب‌خانه پستی طبس با حضور مسؤولان ارشد این شهرستان، خدمات خود را برای کودکان و نوجوانان مناطق روستایی دورافتاده طبس امروز از سر گرفت.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی اضافه کرد: کتاب‌خانه پستی در شهرستان طبس به دلیل مشکل نیروی انسانی سال‌ها بود که تعطیل شده بود و اعضای قدیمی از نعمت کتاب محروم شده بودند.

حمیدی با بیان این‌که پی‌گیری جدی را برای جذب نیروی جدید از ابتدای امسال آغاز کردیم، گفت: به شکرانه خدا توانستیم ضمن تأمین نیرو و احیای مجدد کتاب‌خانه پستی مراحل آماده سازی کتاب‌خانه را برای راه اندازی مجدد انجام دهیم.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی تصریح کرد: با احیای دوباره کتاب‌خانه پستی، امیدواریم مراحل عضوگیری بسیار سریع انجام شود و کودکان و نوجوانان مناطق روستایی شهرستان طبس که از نعمت کتاب‌های کانون محروم شده بودند، یک‌بار دیگر خواننده جدیدترین کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات کانون باشند.

حمیدی در پایان گفت: کتاب‌خانه پستی بیرجند نیز به زودی به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند و کتاب‌خانه‌های پستی استان که سال‌ها بود، تعطیل شده بود، جانی دوباره خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هشت =