برای توسعه شهر آماده ام و شب و روز نمی شناسم

امام جمعه طبس گفت: برای توسعه شهر در خدمتم و شب و روز هم نمیشناسم و علیرغم مشکلات جسمی گفته ام پاشنه کفش من بالا کشیده است و آماده هستیم.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم به وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت: وحدت این نیست که هر کس ایده سیاسی یا ایده ای دیگری دارد، کنار بگذارد، همانطور که داد وحدت بین شیعه و سنی زده میشود و آنقدر مهم است که امام راحل (ره) فتوا دادند در نماز جماعت اهل سنت شرکت کنید و نمازتان درست است.

وی گفت: آمریکا و انگلیس و صهیونیست دشمن مشترک اسلام و مسلمین به خصوص انقلاب اسلامی ما هستند و یکی از اهداف آنها ایجاد تفرقه بیم مسلمان هاست.

امام جمعه طبس تصریح کرد: گروه های تکفیری و داعش مولود نامشروع دشمنان اسلام است تا بتواند در بین مسلمانان ایجاد اختلاف کنند و در دنیا اسلام هراسی را جا بیندازند.

وی ادامه داد: میخواهند بگویند این مسلمان ها هستند که آدم کش هستند و خشونت دارند و به خودشان هم رحم نمی کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین باید وحدت ایجاد شود و نزاع و دعوا نباشد و همدیگر را تحقیر و تکفیر نکنید که اگر این کار را کردید سست می شوید و دیگر پیشرفتی نخواهد بود.

وی بیان کرد: از وقتی از مشهد به طبس آمدم هدف اصلیم وحدت بود و تا حد زیادی موفقیت داشته به ویژه در طول این دو دهه، در بعضی اوقات شرایط طوری بوده که بعضی ها حاضر به همکاری نبودند.

وی گفت: در طول این ۲۶ سال با فرماندار چپی، راستی و غیره ساختم و به دلیل منافع مردم و شهرستان با هم همکاری کردیم.

حجت الاسلام‌مهاجریان گفت: خیلی غصه می خورم که در شهر طبس با این همه امکانات، استعداد، معادن و ذخائر بخواهد بیکاری باشد و داد اشتغال بزند، روزی چند نفر به دفتر بنده می آیند که بیکاریم و مدرک فوق لیسانس هم دارند و اگر وفاق و همدلی و هماهنگی باشد برای پیگیری توسعه شهرستان در این شهر کسی بیکار نمیماند .

وی ادامه داد: به دلیل توسعه شهرستان چندین سفر به تهران رفتیم برای پیگیری کارهای مهمی که در شهرستان دچار مشکل است از قبیل نیروگاه زغالسنگی، معادن زغالسنگ و کارخانه کک، سیمان و کانسرام و روشن شدن قضیه پرداخت عوارض دو درصد و پیگیری های زیادی از سوی مسئولان شهرستان برای سفر وزیر صنعت و معدن و تجارت به طبس انجام شده بود که وزیر نیز قول هایی دادند.

وی به سفر وزیر بهداشت و درمان به طبس نیز اشاره کرد و گفت: برخی حواشی در این سفر بسیار پررنگ شده بود از جمله خرابی آسانسور که در گوشی ها و سایت ها کار کردند که اثرات منفی در ذهن وزیر ایجاد شود، من خودم با دفتر وزیر تماس گرفتم که این ذهنیت شکل نگیرد و شایعات و حرفها در توجه به طبس تاثیرگذار نباشد.

وی تاکید کرد: من به فرماندار و سایر مسئولان گفتم که برای توسعه شهر در خدمتم و شب و روز هم نمیشناسم و علیرغم مشکلات جسمی گفته ام پاشنه کفش من بالا کشیده است و آماده هستیم.

امام جمعه طبس گفت: مشکل انتقال آب تنها مربوط به طبس نیست بلکه شامل منطقه، استان خراسان جنوبی و سمنان است که دولت و نظام اسلامی توجه کرده و قرار شده آب را از سرشاخه های کارون منتقل کنند.

حجت الاسلام‌مهاجریان در خصوص پیگیری های  تسهیلات بانکی مخصوصا برای کشاورزان و دامداران شد و خواستار توجه و رسیدگی به آن شد.

وی درباره وضعیت برخی ناهنجاری ها در طبس گفت: با توجه به ایام نوروز مسایل فرهنگی باید توجه شود و امر به معروف و نهی از منکر کنیم و متاسفانه برخی از این بی حجابی ها مربوط به خود طبسی هاست.

امام جمعه طبس بر ادامه جلسات و حضور مسئولان در مساجد تاکید کرد و گفت: این جلسات در مساجد مختلف شهر طبس ادامه خواهد داشت و مردم هر چه بیشتر مردم را ببینند علاقه آنها به ولایت و نظام بیشتر میشود.

0 دیدگاه دربارهٔ «برای توسعه شهر آماده ام و شب و روز نمی شناسم;

  1. با صحبت انجام نمی شود مرد عمل می خواهد ،بگویئد برای چند جوان طبسی کار انجام دادید وچند تا دست رد به سینه آنها زدید که ناامید از خدمت شما رفتند والی آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =