فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با خانواده شهید کاظمی در طبس دیدار کرد

سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز(دوشنبه) با خانواده شهید قدمعلی کاظمی در طبس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز(دوشنبه) با خانواده شهید قدمعلی کاظمی دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: همه شهدا که رفتند کار حسینی کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: جمله جمله وصیت نامه شهدا بر روی دوش ماست و در قبال آن مسئول هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه طبس نیز در این دیدار با تقدیر از سفر فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به شهرستان طبس افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ امت هستند و وظیفه ماست که بیشتر به خانواده شهدا سرکشی کنیم .

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مورد شفاعت آنان قرار گیریم.

زندگی نامه شهید قدمعلی کاظمی

یکی از روزهای سال ( ۱۳۴۵) در خانواده ای متدین و مذهبی در روستای به نام ‹ نستنج › از توابع شهرستان طبس یکی از عاشقان شهادت به نام قدمعلی چشم به جهان گشود.

دورا ن کودکی را در دامان مادر و پدر مهربان و زحمتکش که به شغل دامداری مشغول بودند سپری کرد و چون در آن محل مدرسه راهنمایی وجود نداشت به ناچار تحصیلات خود را تنها تا پنجم ابتدایی ، ادامه داد و بعد از آن به همراه پدر به کار ‹ دامداری › پرداخت.

چون پایگاه بسیج در روستا وجود نداشت لذا کار در روستا را رها کرد و در شهر در پایگاه بسیج ثبت نام نمود و پس از عضو شدن و فراگیری آموزشهای نظامی به منطقه جنوب اعزام گردید و گام در میدان نبرد نهاد و مردانه در برابر دشمن ایستاد تا او را رسوا کند و به سهم خود سعادت و سرافرازی اسلام و انقلاب را بیمه نماید، شهید کاظمی پس از مدتی حضور موثر در جبهه های نبرد د ر تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۶۳ در عملیات بدر بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و مفقود الاثر گردید ، او به خون تپید و در یک غروب حماسی ، روح پر توانش در افق لا جورد انقلابمان به جایگاه ابدی اش شتافت و بدین گونه برگ سرخ دیگری در دفتر و دیوان شهادت ورق خورد تا حماسه خونین اسلام و انقلاب همواره در دلهای عاشق زنده بماند، او به خون تپید تا الگوی انسان فرزانه ای باشد که ندای عشق و ایثار را در ژرفای زلال فطرت خویش شنیده است ، جنازه مطهرش پس از نه سال شناسایی و با انتقال به طبس در تاریخ ۱۲/۸/۷۲ طی یک تشییع جنازه با شکوه بر دوش امت خداجوی ، در جوار امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام به خاک سپرده شد.

گزیده ای از وصیت نامه شهید
« با رالها در میدان جنگ در زمانی که نیروهای جندالله بر جنود شیطان می تازند مرا چون کوه استوار گردانی و یاد دنیا را از دلم بیرون بری، خدایا در هنگام لغزش مرا به خود وامگذار و هدایتم نما تا دست از یاری دین تو بر ندارم »

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =