متخصصین را باید بیشتر کنیم نه سرمایه شهرمان را هم از دست بدهیم/ برای تهیه امکانات بخش مغز و اعصاب با وزیر بهداشت و درمان ملاقات شود

امام جمعه طبس گفت: مسئولین و مردم از انتقال متخصص مغز و اعصاب ناراضی هستند و نمی گذارند که این پزشک از طبس برود و از مسئولین و نماینده محترم جناب آقای دکتر امیرحسنخانی می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه گفت: مطلع شدیم پزشک زن که تخصص ایشان مغز و اعصاب است که فردی مومن، متدین و با تفکر بسیجی هستند تصمیم گرفتند از اینجا به شهر دیگری بروند به خاطر این که بعضی امکاناتی که تخصص ایشان لازم دارد بیمارستان طبس ندارد.

امام جمعه طبس افزود: مسئولین و مردم از انتقال متخصص مغز و اعصاب ناراضی هستند و نمی گذارند که این پزشک از طبس برود و از مسئولین و نماینده محترم جناب آقای دکتر امیرحسنخانی می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه شب گذشته با نماینده و فرماندار ویژه طبس صحبت کردم که پیگیر باشند اگر لازم باشد برای تهیه این امکانات برای بیمارستان و بخش مغز و اعصاب رفتن به تهران و ملاقات با خود وزیر بهداشت و درمان انجام شود و برای همراهی در این سفر اعلام آمادگی می کنم .

وی تاکید کرد: ما باید متخصصین و کارشناسان را در شهرمان زیادتر کنیم نه این که بذاریم سرمایه ای که داریم از دست بدهیم

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: ان شاءالله هم مسئولین شبکه بهداشت و درمان و هم سایر مسئولین به این امر توجه کنند.

وی با تبریک سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی افزود: غرب و شرق دنیا و وابستگان داخلی آنان با روی کار آمدن انقلاب اسلامی موافق نبودند و شعار این انقلاب «نه شرقی و نه غربی بود».

وی ادامه داد: پس از انقلاب گروه های ضدانقلاب و وابسته که از سوی غرب و شرق حمایت می شدند خسارات زیادی را به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند.

وی یادآور شد: ترور آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در سال ۱۳۶۰ و تروردیگر شخصیت ها در نظام از جمله اقدامات منافقین بود.

وی گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا به صدام کمک کردند و ما در جنگ سرافراز بیرون آمدیم و وجبی از خاک ایران اسلامی را به بیگانگان ندادیم.

وی ادامه داد: تحریم های گوناگون، تحریک مذاهب و ملیت ها، تجزیه طلبی، جنگ نرم، سناریوی تهدید نظامی و امنیتی در طول انقلاب رخ داد که هر یک از این رخدادها در هر انقلاب دیگری اتفاق می افتاد از بین می رفت.

وی کم تجربگی و ضعف در تدبیر، سستی و وادادگی، دوری از شایسته سالاری، تبار سالاری و آقازادگی، رشد فساد و رانت و تبعیض، محافظه کاری ، ضعف روحیه انقلابیگری، رشد دنیاگرایی و تجمل، ضعف بصیرت و غفلت از ارزش های اسلامی، را از جمله آفاتی دانست که ممکن است انقلاب دچار آن شود.

وی افزود: باید همه مردم و مسئولین توجه کنند که انقلاب ما به این آفات دچار نشود.

وی با اشاره به ممانعت از ورود مردم هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا افزود: این اقدامات نابخردانه آقای ترامپ(رئیس جمهور آمریکا) نشان می دهد او از سیاست چیزی نمی داند.

وی ادامه داد: این اقدام آمریکا با اعتراض مردم دنیا همراه شده است و حتی کشورهای اروپایی به این اقدام معترض شده اند و مردم و مسئولین ما نیز پاسخ محکمی به این اقدام خواهند داد.

وی تاکید کرد: ان شاءالله همه مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعتراضشان را به این اقدام کشور آمریکا نشان خواهند داد.

دیدگاهی در “متخصصین را باید بیشتر کنیم نه سرمایه شهرمان را هم از دست بدهیم/ برای تهیه امکانات بخش مغز و اعصاب با وزیر بهداشت و درمان ملاقات شود

  1. این هم از برکات خراسان جنوبی است که هیچ متخصصی حاضر نیست در شهر سیاسی طبس حاضر شود اصل را بچسبید وببینید مشکل اصلی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =