شادی مردم ما به این لودگی ها نیست/ سخنان آقای استاندار به هیچ وجه قابل توجیه نیست

امام جمعه طبس در پی اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم این طور افراد را در نظام اسلامی که مدیر باشند را نمی پذیرند و آنها را پس می زنند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در گفتگو با طبس نیوز در خصوص سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی گفت: نظر ائمه جمعه مشخص است و در نمازهای جمعه اعلام کردند.

وی افزود: نظر بنده هم مثل سایر ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در مرکز استان و همچنین نظر همه دلسوزان انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا است و اظهارات آقای پرویزی استاندار محترم قابل رد و نقد است.

امام جمعه طبس گفت: نظر ما این است که این اظهارات ایشان از روی عدم آگاهی به مسائل اسلام و ارزش های اسلامی و عدم توجه ایشان به اینکه هدف از انقلابی که مردم ایران کرده اند و هزاران هزار شهید دادند به دلیل حاکمیت ارزش های اسلامی در کشور اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم بیان کرد: اگر مردم رقص، آواز را میخواستند در زمان شاه بود و مردم قیام نمی کردند.

وی تاکید کرد: شادی مردم ایران و شیعه به این لودگی ها و هرزگی ها نیست.

وی ادامه داد: شادی مردم به آن است که ببینند ارزش های اسلامی در جامعه پیاده میشود، ببینند مدیران تلاش میکنند که مشکلات معیشتی مردم را حل کنند، ببینند مدیران و مسئولان تلاش میکنند که نظر مقام معظم رهبری را اجرا میکنند، شادی مردم ما به اینهاست به رقص و آواز و این موارد نیست.

امام جمعه طبس در خصوص نظر اسلام و اهمیت دادن به هنر گفت: اسلام به هنر و هنرمند بها میدهد اما رقاصی و لودگی در آموزه های دینی به عنوان هنر شناخته نمیشود، هنر آن است که بتواند در قالب های مختلف اهداف انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی را به جامعه منتقل کند، نقش ولایت فقیه را بتواند به شکل های گوناگون به جامعه منتقل کند، پیروزی هایی که انقلاب اسلامی در طول ۳۸ سال داشته در ابعاد مختلف اینها را در قالب هنر به مردم منتقل کند.

وی تاکید کرد: توطئه هایی که دشمنان در طول این ۳۸ سال داشتند و دارند و در مقابل همه این توطئه ها انقلاب اسلامی و مردم ایستادگی کرد و ذره ای عقب نشینی نکردند و امروز ایران اسلامی و انقلاب اسلامی در دنیا یک ابرقدرت است اگر ابرقدرت نبود این همه آمریکا، انگلیس، صهیونیست و دیگران توطئه نمیکردند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم خاطرنشان کرد: در طول این ۳۸ سال هر چه داشتند به میدان آوردند، همه دشمنان با همکاری یکدیگر و نتوانستند به این انقلاب و این نظام لطمه ای وارد کنند، اینها هنر است که هنرمندان ما به جامعه منتقل کنند.

وی گفت: هنر آن است که آقای استاندار و دیگران تلاش کنند وضعیت معیشت مردم بهتر شود، برای برطرف کردن بیکاری تلاش کنند که بیداد میکند، اقتصاد مقاومتی را محقق کنند و بررسی کنند ببیند در این زمینه چه کاری انجام دادند و محرومیتی که به خصوص در خراسان جنوبی است، روستاهای فراوانی در سراسر استان وجود دارد که مردم آب ندارند بخورند و آب آشامیدنی آنها با تانکر تامین میشود و خیلی از روستاها به دلیل رسیدگی نکردن مردم به شهرها و جاهای دیگر کوچ کردند، دنبال حل این مسایل باشند نه اینکه دنبال رقص و ترویج لودگی باشند.

وی تاکید کرد: اگر واقعا داد از ولایت میزنند مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی است که در فرمایشات اخیر ایشان که مردم آذربایجان به محضر ایشان رفتند نیز به آن تاکید کردند.

وی با انتقاد از اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی گفت: صحبت های آقای استاندار به هیچ وجه قابل توجیه نیست، از این بدتر آن است که مسئول امور بانوان استانداری که خانمی هست که ایشان در این زمینه صحبت کردند و اظهارنظر کرده و توهین کرده به همه دلسوزان انقلاب، خانواده شهدا، علما، روحانیون و ائمه جمعه و اظهار کرده کسانی که با سخنان آقای استاندار مخالفت میکنند “خفاش” هستند که این بالاترین جسارت است که البته بر اساس آنچه مردم ما بصیرت دارند و احساس کردند واکنش ها مربوط به حرف های نامربوط ایشان در شهرستان ها ادامه دارد، تجمعات و تظاهرات و طومارها در همه شهرستان ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیان در این زمینه مخالفتشان را اعلام کردند، بیانیه دادند، طومارهایی امضا کردند و دارند امضا میکنند که حرف های ایشان هیچگونه وجهه قابل توجیهی ندارد و مخالف صریح با دستورات اسلام و ارزش های اسلامی و انقلابی ما است.

وی افزود: هر کس در هر جایگاهی باشد مردم ما بر علیه او اقدام میکنند و این طور افراد را در نظام اسلامی که مدیر باشند نمیپذیرند و آنها را پس میزنند.

وی بیان کرد: به نظر میرسد چون انتخابات نزدیک میشود آقایان مثلا میخواهند به وسیله این حرفها رأی جمع کنند و افرادی که لاابالی و بی بند و بار هستند میخواهند آنها را هم جذب کنند که موقع انتخابات به همین جریان رأی بدهند.

دیدگاهی در “شادی مردم ما به این لودگی ها نیست/ سخنان آقای استاندار به هیچ وجه قابل توجیه نیست

  1. شادی مردم به پیاده شدن ارزش های اسلامیست!!! الان ۳۸ سال هز انقلاب ۵۷ میگذرد ولی تنها چیزی که در جامعه پیاده نشده ارزشهای خیالی اسلامیست!! از سود بانکی گرفته تا عزادری مختلط محرم !!! ولی جشن و شادی مختلط ضرر دارد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =