قدردانی شهروندان طبسی از شهردار طبس

مردم شهر طبس با امضای تحریریه‌ای از «جعفر بورنگ» شهردار طبس قدردانی نمودند.

«جعفر بورنگ» شهردار طبس، مورد تقدیر جمعی از شهروندان طبس قرار گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس، مردم شهر طبس با امضای تحریریه‌ای از «جعفر بورنگ» شهردار طبس قدردانی نمودند.

در این تقدیر نامه آمده است: ما ساکنین منطقه دیهشک، پائین محله، کوچه باغ، خیابان فاطمیه، کوی قلعه باغ از تلاش‌های مثمر ثمر و ارزشی مهندس بورنگ که در اعتلا عمران و آبادانی شهر طبس بخصوص از زیباسازی معابر و پارک‌ها گرفته تا ایجاد و احداث میدان ورودی طبس حدفاصل دیهشک بالا و دیهشک پائین که پس از سال هاچشم انتظاری اهالی با مدیریت شایسته ایشان در دستور کار اجرا قرار گرفته، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

در ادامه نوشته شده؛ اقدامات شایسته و قابل تقدیر مهندس بورنگ، باعث افتخار و آبروی شهر طبس شده و توانسته‌اند در کنار همکاران خدمتگذار و پرتلاششان، شهری آباد و در خور شأن مردم عزیز طبس بسازند.

امضاء کنندگان این طومار ضمن ارسال رونوشت به استاندار یزد، امام جمعه، فرماندار و شورای اسلامی شهر طبس نوشته‌اند: موفقیت و سربلندی بیشتر مهندس «جعفر بورنگ» شهردار پرتلاش طبس و همکارانشان را از خداوند منان مسئلت داریم و امیدورایم در پناه اسلام و مکتب بزرگ تشییع و تعهد و پایبندی به اسلام و ولایت همچنان برای شهر عزیزمان «نرگس کویر» مفید و موثر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =