خبرنگار طبس سوژه کودکانش شد/ +عکس

وحید الاهی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در طبس حدود ۱۰ سال است که در این وادی پر خاطره و مخاطره روزگار می گذراند و سال هاست که او با گزارش هایش شناخته می شود این بار سوژه فرزندان خود شد.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی – به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز،خبرنگار جوان طبس که همواره به دنبال سوژه می گردد حال خود سوژه کودکانش شده و ‌با میکروفن آبی رنگ همیشگی در نقاشی دخترانش حضوری پررنگ دارد مثل حضور هر پدری در تفکر فرزندانش.

روز درختکاری و تلاش های او در به تصویر کشیدن فعالیت دسته جمعی مردم و مسئولان برای حفظ طبیعت، سوژه ای ناب می شود برای دوقلوها و آنها نقش موثر پدرشان را اینگونه به تصویر می کشند.

الاهی در نقاشی فرزندانش نقش اول داستان را بازی میکند.

داستان زیبایی به روایت صبا و ثنا الاهی.

تصاویر:

2 دیدگاه دربارهٔ «خبرنگار طبس سوژه کودکانش شد/ +عکس;

  1. سلام اقای الاهی اگر دنبال سوژه هستید یک جوان طبسی درعین اینکه کارگری می کنند بعداز کار به صورت رایگان به جمع کردن اشغالها در طبس می پردازند واین کار را حدود ۱۰ سال است انجام می دهند و علاقه عجیبی به تمیزی شهر دارند چند روزی که نزدیک خانه ما کار می کردند تمام محله تروتمیز کردندیک کاری کنید که ازاین افراد تجلیل شوداز سر کار که به خانه میروند درطول مسیر به جمع آوری وتمیز کردن مسیر می پردازند

  2. سلام ضمن عرض ادب به این برادر بزرگوار وپرتلاش از ایشون یه گله کوچک دارم که نمیذارن نوجوانان کنار ایشون کار کنند فکر میکنن جای ایشون تنگ خواهد شد من باب مثال حرکت خوبی نبود توی رزایش سپاه کروه تصویر برداری فهالنج را کنار بزنند واهانت کنند به اینها از همان روز ان گروه نوجوان سرشکسته وبی خیال ادامه کار شده اند که میشود گفت ایشان مسبب بودن باید تشویق میکردند نه دلسر د با تشکر فهالنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =