افتتاح نمایشگاه «شمیم یاس» و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باغ گلشن طبس

نمایشگاه «شمیم یاس» و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باغ گلشن طبس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی در مراسم افتتاح نمایشگاه شمیم یاس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باغ گلشن طبس گفت: از امروز تا ۱۳ فروردین ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باغ گلشن طبس دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در این مکان به صورت شیفت بندی به این امر خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه طبس تذکر لسانی و ارشادی و اهداء کارت تذکر کتبی به خواهران بدحجاب در باغ گلشن را از اهداف ایجاد ایستگاه امر به معروف و نهی از منکر در این مکان عنوان کرد.

وی افزود: در موقوفه باغ گلشن طبس در ایام نماز اذان پخش خواهد شد و نماز جماعت در این مکان اقامه می شود.

سرهنگ فرحبخش ثانی خاطرنشان کرد: بین مسافرین کتاب قانون امر به معروف و نهی از منکر توزیع خواهد شد.

وی گفت: با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در باغ گلشن طبس و روستای خرو، روحانیت برای پاسخگویی به مسائل شرعی حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به استقبال مسافرین نوروزی از روستای گردشگری خرو افزود: در این مکان بیش از ۳۰۰ نفر از آمران به معروف و ناهیان از منکر به صورت شیفت بندی حضور خواهند داشت و با حضور روحانیت نماز جماعت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه طبس با اشاره به افتتاح نمایشگاه شمیم یاس در باغ گلشن افزود: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =