۸۸ زائرسرا مهیای اقامت مسافرین نوروزی درجوار امامزادگان طبس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس گفت: ۳۵ زائرسرا در امامزاده علی، ۳۸ زائرسرا در بقعه پیرحاجات و ۱۵ زائرسرا در امامزاده زرگ جهت خدمات رسانی به زائرین در بقاع متبرکه درطول طرح آرامش بهاری آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام والمسلمین دادخدا خدائی افزود: حضور زائرین و آمار زائرین اسکان یافته بقاع متبرکه از طرف اداره اوقاف روزانه آمار گیری و به مبادی ذی ربط گزارش داده می شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۹۰ هزار زائر و مسافر از بقاع متبرکه امامزادگان تحت مدیریت اوقاف در شهرستان طبس بازدید به عمل آوردند که این خدمات رسانی اوقاف نقش مهمی را در ستاد تسهیلات سفر شهرستان داشته ودارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس با اشاره به اینکه اوقاف نقش مهمی در امر خدمت رسانی به مسافرین و زائرین درحوزه شهرستان باتوجه به ظرفیت موجود دارد افزود: اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه، به همین منظور فعالیت خود را چند سالیست که آغاز نموده است.

خدائی گفت: در طول طرح آرامش بهاری شش مبلغ و روحانی متخصص و آموزش دیده در رشته های جامعه شناسی، روانشناسی، مشاوره، احکام و عقیدتی از قم به بقاع متبرکه اعزام شده اند و با حضور آنها خیمه های معرفت، مشاوره وقف جدید، پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره های اخلاقی، اجتماعی و ازدواج برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =