حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر زائر و مسافر در جوار بقاع امامزادگان طبس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: در طول ایام نوروز سال ۹۶، یک هزار و ۸۰۲ نفر زائر و مسافر به زیارت امامزادگان شهرستان مشرف شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۶۳ نفر از ظرفیت زائرسراها و مهمانسراها استفاده و اسکان یافتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، دادخدا خدایی رئیس اداره اوقاف شهرستان طبس گفت: طرح آرامش بهاری از طرح های محوری اوقاف است که در آستانه سال نو در جوار امامزادگان با هدف استفاده زائرین ، مجاورین و مسافرین از فضای معنوی و ملکوتی آنها اجرا شد.

وی افزود: در شهرستان طبس هشت باب بقعه متبرکه وجود دارد که از این تعداد شش بقعه متبرکه ،مجری طرح آرامش بهاری بودند.

خدایی طرح آرامش بهاری را برگرفته از فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که مردم باید در پناه امامزادگان در آرامش زندگی کنند،دانست و افزود: امسال خوشبختانه با برنامه ریزی های مقدماتی و آمادگی اوقاف و دست‌اندرکاران بقاع و فراهم نمودن امکانات موجود، ۱۵۴ هزار و ۸۰۲ نفر زائر و مسافر به زیارت امامزادگان شهرستان مشرف شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۶۳ نفر از ظرفیت زائرسراها و مهمانسراها استفاده و اسکان یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس حضور ۶ مبلغ اعزامی از قم را در طول این مدت در امر تبلیغ معارف دین و اهل بیت(ع) از شاخصه های این طرح دانست و گفت: حقیقتا برگزاری طرح با محتوای فعالیت‌هایی همچون برپایی خیمه های معرفت، ایستگاه نقاشی برای نونهالان، مشاوره های خانوادگی، اعتقادی و ازدواج بسیار با ارزش و مورد اقبال مردم واقع شد.

وی با اشاره به اینکه اوقاف در امر خدمت رسانی به مسافرین و زائرین درحوزه شهرستان با توجه به ظرفیت موجود نقش پررنگی داشته است از تمام دست‌اندرکاران و فعالان عرصه خدمت به بقاع خصوصاً مسئولین هیات امنا، اعضای هیات امنا و خادمین ثابت و افتخاری، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =