تبیین درخواست‌های مسئولان شهرستان در سفر رییس جمهور به طبس

«احمد طالبیان مقدم» در جمع نمازگزاران جمعه طبس، گزارشی از پروژه‌های شهرستان را ارائه و درخواست‌های طرح شده در سفر اخیر رییس جمهور به طبس را تببین کرد.

طبس نیوز: «احمد طالبیان مقدم» در جمع نمازگزاران جمعه طبس، گزارشی از پروژه‌های شهرستان را ارائه و درخواست‌های طرح شده در سفر اخیر رییس جمهور به طبس را تببین کرد.

فرماندار طبس در جمع نمازگزاران جمعه با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: شما مردم عزیز با لبیک به ندای رهبر فرزانه توانستید ادبیات دشمن را تغییر دهید که این واقعیت امروز در گفتار، اجلاس در نشست‌ها آنان مشهود است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس، «احمد طالبیان مقدم» روز گذشته در این مراسم در مسجد جامع کبیر طبس، از افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی در شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد و خاطر نشان ساخت: بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی به پیگیری‌های صورت گرفته برای راه اندازی فرستنده دیجیتالی شبکه‌های صدا و سیما در شهرستان طبس اشاره کرد و تعداد شبکه‌های موجود و قابل دریافت را حدود ۲۰ شبکه اعلام کرد.

این مقام مسئول با بیان گزارشی از حضور رییس جمهور و تعدادی از وزرا در طبس برای افتتاح بزرگ‌ترین سایت ویلایی مسکن مهر کشور و همزمان ۸۰۲۴ واحد مسکن مهر استان یزد، اظهار داشت: در این سفر حدود بیش از ۳۰ مورد پروژه متعدد که برای پیشرفت شهرستان و زیر ساخت‌ها، لازم بود با مکاتبات و همچنین به صورت شفاهی در خدمت رییس جمهور طرح شد که همه این موارد را پذیرفتند و قول پیگیری و مساعدت دادند.

فرماندار طبس افزود: در این سفر رییس جمهور برای حدود هزار قطعه زمین مسکن مهر دستورش را صادر کرد که انشا الله بتوانیم در خدمت جوانان و نوجوانانی که ازدواج می‌کنند باشیم و این بزرگواران نیز از مسکن و خدمات آن برخوردار شوند.

وی پیگیری سهم طبس از خط دوم انتقال آب به استان یزد، در خواست فرمانداری ویژه، ارتقاء اداره راه و شهر سازی به اداره کل، دو بانده شدن تمام مسیرهای شریانی شهرستان با توجه به قرار گرفتن طبس در مسیر ترانزیت به عنوان چهار راه مواصلاتی و نیز کارخانه کک سازی دولتی را بخشی از درخواست‌های طرح شده در سفر رییس جمهور برشمرد.

احمد طالبیان مقدم همچنین به افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت طبس اشاره و اضافه کرد: با وجود این پست برق شهرستان کمبود برق نخواهد داشت و می‌تواند حتی استان‌های دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهد که فرصت مناسبی نیز برای سرمایه گذاران در بخش صنعت ایجاد می‌شود.

فرماندار طبس در ادامه از تأمین و استقرار ۴ دستگاه دیالیز در بیمارستان طبس خبر داد.

وی گفت: با توجه به پیگیری‌ها صورت گرفته قرار است حدود ۵۰۰۰۰ تن زغال سنگ به کشور چین صادر شود که این کار به صورت مستقیم و بدون وجود دلال و واسطه از شهرستان طبس صورت خواهد پذیرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس همچنین از برقراری پرواز بین شهرهای مشهد و طبس خبر داد و افزود: این پرواز با پیگیری و حمایت همه مسئولان شهرستان افتتاح می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از اضافه شد قطار کوپه‌ای در مسیر طبس به مشهد تشکر کرد.

فرماندار طبس همچنین در خصوص مسائل مربوط به تنظیم بازار و برپایی نمایشگاه بهاره توضیحاتی را بیان نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =