۶۰ درصد از تخلفات صنفی طبس مربوط به عدم درج قیمت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: بیش از ۶۰ درصد از تخلفات صنفی شهرستان طبس در سه ماهه چهارم سال ۹۵ مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان طبس با بیان پیگیری جدی موضوع قیمت گذاری تمام کالاها و خدمات افزود: بیش از ۶۰ درصد از تخلفات صنفی شهرستان طبس در سه ماهه چهارم سال ۹۵ مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

مرتضی جلالی فرد افزود: این موضوع به عنوان شاخص عملکرد حوزه بازرسی در نظر گرفته شده و با جدیت کامل پیگیری و با متخلفین برخورد خواهد شد.

در این جلسه ساماندهی وضعیت صنوف سیار با توجه به مکاتبات قبلی که توسط کمیسیون با شهرداری انجام گردیده است مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه مقرر گردید تقویم جلسات مشترک اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه ها به منظور همفکری با اصناف محترم تهیه شده و بر اساس آن در خصوص بازار و مسائل مربوط به اصناف تبادل نظر انجام و نتایج آن به کمیسیون ارائه گردد.

از دیگر مسائل مطرح شده در این کمیسیون می توان به پیگیری مسائل مربوط به وضعیت پیک نیک پرکنی و تداخل صنفی اطراف امامزاده و مشخص شدن وضعیت مشاغلی مانند پیکور کاری، نصب تجهیزات گارانتی، شارژ گاز کولر و… نام برد.

در خصوص راهبرد کمیسیون برای سال ۹۶ و مهمترین مسائلی که نیاز به پیگیری در سال جدید خواهد داشت بحث و تبادل نظر گردید.

کمیسیون نظارت شهرستان در هر سال ۱۲ جلسه برگزار میکند که تقویم آن در ابتدای سال مشخص و به ادارات ذی ربط ارسال گردیده است.

دیدگاهی در “۶۰ درصد از تخلفات صنفی طبس مربوط به عدم درج قیمت

  1. آقای ….. خبره بده که کک راه افتیده یا کارخانه سمیان یا ذغال شویی به بهره داری رسیده و چندتا جوون بیکار سر کار کرده یه همه مدنند در جلسات فقط حرف مزنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =