شن های صحرای طبس اسلام و ایران را حفظ کردند

امیرخلبان عابدی: آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی آمده بود، لازم است موزه ای در این صحرا برپا شود و مدارک به دست آمده از آن به همین منطقه انتقال یابد و مورد بازدید عموم قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز، امیر خلبان عابدی در سالروز شکست آمریکا در طبس با اشاره به اینکه این رویداد، تنها یک اتفاق معمولی نبود گفت: باید شکر گزار خداوند باشیم که هر سال این سعادت نصیبمان می شود و در محلی که وعده خداوند تحقق پیدا کرد، در این وادی مقدس حضور پیدا میکنیم.

سخنران ویژه همایش استکبار ستیزی در طبس از حضور پرشور و همیشگی جوانان و نمایش قدرت حاکمیت نظام اسلامی در این مراسم  تشکر کرد و گفت: مسئولان بدانند با دشمنان اسلام همیشه باید در ستیز بود مگر اینکه دشمن حق محور بشود و سرمایه ۱۵۰ میلیارد دلاری مردم ایران را پس بدهد.

وی تاکید کرد: با این دشمن نمی توان با لبخند رفتار کرد.

وی در تبیین شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی گفت: تا نسل انقلاب زنده است شعار ما همین است و هرکس نمی تواند خود را با این شعار هماهنگ کند مسئولیتش را به دیگران واگذار کند.

عابدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی همواره یاور مظلومان است و این قانون ماست و در راه تحقق این قانون هرجا مظلومی در عالم طلب کمک کند چه شیعه باشد چه سنی، مسیحی باشد یا یهودی به کمکش می شتابیم.

وی در ادامه با مرور خاطراتی از اتفاقات سال ۵۹ افزود: طی یک عملیات مسیر معکوس، روی نقشه ای که از هواپیماهای نیم سوخته آمریکایی پیدا شده بود مشخص شد هدف نهایی آمریکا جدای از آزادی گروگان هایش، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و نقاطی درتهران که هدف بمب باران آنها  بود شناسایی شد که این عملیات با یاری خداوند در صحرای طبس خاتمه یافت.

عابدی بر لزوم برپایی موزه ای برای نگهداری از اسناد و مدارک به دست آمده از آن واقعه، در همین منطقه اشاره کرد  و افزود: اسناد و تجهیزات بسیار مهمی توسط نیروی هوایی، کمیته و ژاندارمری آن زمان پس از حادثه از این منطقه جمع آوری شد که بهتر است در همین موزه نگهداری شود.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل به سه پیام مهم ایشان اشاره کرد و گفت: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا اسلام ضربه نبیند، حفظ نظام از اهم واجبات است و این پیام اصلی و مهم امام که نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =