از دست اندرکاران اولین همایش ملی فناوری اطلاعات با حضور نماینده شهرستان طبس تقدیر شد

دکتر عبداله زاده نماینده مردم شهرستان های طبس ، فردوس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدیداز دانشگاه پیام نور با اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه نیز دیدار نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور طبس، در ابتدای این دیدار “مصطفی اخوان صفار” مسئول امور جاری مرکز ضمن خوش آمد گویی به نماینده شهرستان و سایر مسئولین، ضمن توضیح اجمالی از وضعیت دانشگاه، رشته ها، افتخارات، کمبودها و وضعیت ساختمان جدید دانشگاه، گزارشی از روند تصویب و فرآیند برگزاری همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نورارائه نمود.
دکتر “محمدعلی عبداله زاده” نیز با بیان سخنانی پیرامون وضعیت خوب آموزش عالی در شهرستان علی الخصوص در دانشگاه پیام نور طبس، از فعالیتهای علمی، فرهنگی انجام شده در این دانشگاه از جمله برگزاری اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور، کسب مقام غرفه نمونه تخصصی در نمایشگاه صنعت، معدن و زمین شناسی توسط گروه زمین شناسی دانشگاه، کسب مقام اول جشنواره علمی حرکت استانی توسط انجمن علمی زمین شناسی و …تشکر نمود.
در ادامه از تایید مجوز تاسیس دانشکده پرستاری و دانشکده فنی و مهندسی در طبس زیر نظر دانشگاه یزد در آینده ای نزدیک خبر داد.
در پایان از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان که در برپایی این همایش شرکت داشته و همچنین اعضای کمیته اجرایی و دانشجویی همایش با اهدا لوح، تندیس و هدایایی تقدیر شد.
لازم به ذکر است اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های دانشگاه پیام نور در تاریخ ۲۴و ۲۵ بهمن ماه ۹۱ با حضور اساتید، محققین و دانشجویان رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات از سراسر کشور در دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =