۵۰ هزار و ۴۳۲ نفر واجد شرایط رای در شهرستان طبس هستند

فرماندار ویژه طبس گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان طبس را ۵۰ هزار و ۴۳۲ نفر هستند که از این تعداد ۲هزار و ۳۰۰ نفر رای اولی هستند.

به گزارش طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم روز جمعه پیش از انداختن رای خود به صندوق رای در جمع خبرنگاران در مورد درصد مشارکت مردم طبس افزود: امیدواریم که ۸۰ تا ۸۵ درصد مردم حتی در برخی از مناطق حضور ۱۰۰ درصدی در شهرستان طبس داشته باشیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی بسیار خوبی که بین هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان طبس وجود دارد راس ساعت ۸ صبح در ۷۴ شعبه اخذ رای، روند رای گیری شروع شده است.

فرماندار ویژه طبس بیان کرد: تا این لحظه مشکلی در شعبه های اخذ رای مشاهده نشده است.

وی تاکید کرد: از همشهریان استدعا دارم که رای دادن را به ساعت پایانی موکول نکنند و همه مردم نیز حضور پیدا کنند تا شرکت حداکثری را در شهرستان رقم بزنیم.
طلائی مقدم در پاسخ به این که آیا برای رای گیری از نقاط دوردست شهرستان از بالگرد استفاده خواهد شد، بیان کرد: از بالگرد برای پراکندگی جمعیت استفاده نمی شود بلکه برای اماکنی که سخت گذر است استفاده می شود که در شهرستان چنین مکانی وجود ندارد.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان طبس را ۵۰ هزار و ۴۳۲ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲هزار و ۳۰۰ نفر رای اولی هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ۶۵ هزار تعرفه رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به شهرستان طبس اختصاص یافته است.

وی با بیان این که طبس در این دوره از انتخابات دارای ۷۴ شعبه اخذ رأی است افزود: از این تعداد ۳۰ شعبه ثابت و ۴۴ شعبه سیار است و حدود هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =