سومین نمایشگاه قرآن وعترت شهرستان طبس برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی طبس گفت: با همکاری نهادهای فرهنگی و موسسات قرآنی، سومین نمایشگاه قرآن وعترت شهرستان طبس در ماه مبارک رمضان گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، علیرضا عصاری صبح امروز در جلسه هم اندیشی برگزاری سومین نمایشگاه قرآن وعترت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت: در دوره ای قرار داریم که با هجمه های گسترده ای از سوی دشمنان اسلام به ارزش ها و اعتقادات اسلامی مواجه هستیم.

وی افزود: همچنان که برای بهار طبیعت جشن میگیریم، باید برای ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، جشن گرفت و فعالیت های قرآنی را بسط دهیم.

علیرضا عصاری بیان کرد: امسال رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری برنامه های قرآنی با عنوان جشن رمضان است و این کار نیاز به حضور و همکاری همه دستگاه های فرهنگی دارد.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد طبس در این جلسه بیان کرد: تک تک ما در برابر قرآن مسئول هستیم و خدا را شاکریم که سومین سالی است که توفیق برگزاری نمایشگاه قرآن وعترت نصیب ما می شود.

حجت الاسلام آئین پرست اظهار کرد: الحمدلله طرح تلاوت نور به برکت وجود کانون های فرهنگی هنری در مساجد برگزار می شود و خواستاریم که همه ما را در برگزاری نمایشگاه یاری کنند.