طبس گلشن، همچون سال قبل، پذیرای مسافران و جشن بهاری است

شهردار طبس: به مانند سنوات قبل؛ شهرداری به منظور استقبال از بهار ۹۲ با کاشت گل و گیاه و سایر اقدامات لازم در امر فضای سبز، عمران شهری، تبلیغات محیطی و… از اواخر اسفندماه آماده می‌شود.

شهردار طبسطبس نیوز: شهردار طبس: به مانند سنوات قبل؛ شهرداری به منظور استقبال از بهار ۹۲ با کاشت گل و گیاه و سایر اقدامات لازم در امر فضای سبز، عمران شهری، تبلیغات محیطی و … از اواخر اسفندماه آماده می‌شود.

بورنگ  بیان نمود: در برنامه استقبال از بهار ۹۲ که برگزار نمودیم، مقرر شد؛ امور برای فرا رسیدن نوروز به نحوی باشد که بستر شادابی، انگیزش و رفاه را برای شهروندان، زائران آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع)، سیاحان و مسافران عزیز فراهم نماید. بورنگ؛ بر اهتمام جدی واحدهای عمران، خدمات شهری و فضای سبز در زیباسازی منظر و مبلمان شهری تأکید و این مهم را به مسئولین این واحدها کماکان تکلیف نمود.

وی با ابلاغ به واحد بازرسی/اجرائیات شهرداری مبنی بر نظارت کامل بر رفع سد معابر، جلوگیری از حضور دست‌فروشان، تکدی گران در ایام نوروز نیز تأکید نمود و از مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه، خواست تا در لیالی بهار، گشت نظارتی خود را در امر حمل و نقل به خصوص در معابر و میادین پرازدحام بیشتر نمایند.

جانشین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی طبس با بیان اینکه: خدمات را این‌گونه مدنظر داریم که به صورت ویژه انجام پذیرد، تا مشهودتر از همیشه بوده و به نحوی به استقبال از بهار برویم که در آرامش خاطر مردم و زائران مؤثر واقع شود، ان‌شاءالله، به یادآوری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت مکرم پیامبر اعظم (ص) در ایام عید پرداخت و افزود: روابط عمومی این شهرداری؛ با برنامه ریزی لازم و به موقع در این ایام، اقدامات خود را متناسب با بهار و رعایت شئون مربوطه می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =