راه اندازی سیمان و کانسرام مستلزم به پیگیری مسئولین اجرایی/ از هرگونه کمک برای توسعه صنعت توریسم دریغ نخواهم کرد

نماینده طبس در مجلس گفت: با پیگیری های اینجانب در مجلس، وزارتخانه، بانک ها و سازمان های خصوصی، روند را برای مسئولان اجرایی شرکت کانسرام وسیمان که زیر مجموعه آن است تسهیل می‌کنم، لذا راه اندازی این مجموعه در عرض یک ماه مشروط به جدیت وپیگیری مسئولان اجراییست.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره پیگیر مشکلات کارخانجات سیمان وکانسرام بوده ام ولی به عنوان یک وکیل مردم دخالتی در جزئیات امور اجرایی نمی‌توانم داشته باشم اما تمام تلاش خود را جهت پیگیری وام، بازاریابی و … بکار گرفته ام.

وی افزود: خوشبختانه با روی کارآمدن دکتر اسماعیلی(مدیرعامل کانسرام) در روند پیگیری امور تسریع شده است و با پیگیری ظرف یک ماه آینده رفع مشکلات کانسرام قابل پیش بینی است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس تاکید کرد: از آنجایی که یک مسئول اجرایی نیستم، با پیگیری های اینجانب در سطح مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه و بانک ها و سازمان های خصوصی، روند را برای مسئولان اجرایی شرکت کانسرام وسیمان که زیر مجموعه آن است تسهیل می‌کنم، لذا راه اندازی این مجموعه در عرض یک ماه مشروط به جدیت وپیگیری مسئولان اجراییست.

امیرحسنخانی با اشاره به روز جهانی صنایع دستی بود افزود: ضمن تبریک این روز به متولیان امر، خرسندم که گردشگری و میراث فرهنگی طبس با کمک مردم و سازمان های خصوصی و همچنین پیگیری های رئیس محترم سازمان میراث فرهنگی این شهرستان احیا شد.

وی ادامه داد: یقینا ظرفیت های شهرستان طبس بیش از این است و بنده نیز از هرگونه کمک برای توسعه صنعت توریسم دریغ نخواهم کرد.

در پایان امیرحسنخانی، مهندس طلائی مقدم را شخصیت اجرایی فوق العاده توانمند برای توسعه شهرستان طبس و حل مشکلات آن دانست که باید از ظرفیت های وی به نحو احسن استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =