ساعت و مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان طبس

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طبس آغاز حرکت راهپیمایی را در شهرستان طبس ۱۱:۳۰ صبح جمعه اعلام و مسیرهای راهپیمایی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طبس در گفتگوی اختصاصی با طبس نیوز در خصوص راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی در شهر طبس، دیهوک و عشق آباد فردا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز می شود.

حجت الاسلام حسن آزاد افزود: مسیر راهپیمایی در طبس از چهارراه قدس شروع و به سمت میدان امام و خیابان شهید محمد منتظری و در نهایت به مصلی نماز جمعه و مسجد جامع میرسد.

وی بیان کرد: قرائت قطعنامه و سخنرانی از بخش های مراسم در محل مسجد جامع است.

وی بیان داشت: در شهر دیهوک از میدان بسیج راهپیمایی آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه و در شهر عشق آباد این مسیر از گلزار شهدا تا مصلی نماز جمعه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ روستای شهرستان طبس از جمله نایبند، تپه طاق، اسفندیار، مرغوب، دهنو، عرب آباد، پیرحاجات، پیستان، حلوان، جوخواه، ازمیغان، کریت، فهالنج، اصفهک، سرندماودر نیز راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در روستاها حدود ۴۰ دقیقه مانده به اذان ظهر از گلزار شهدا یا مسجد روستا راهپیمایی آغاز می‌شود و در پایان برای نماز جماعت می‌روند.

حجت الاسلام آزاد با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در مورد روز قدس گفت: روز قدس، روز حیات اسلام است، قدس متعلق به مسلمین است و باید به آنان برگردد و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، بیت المقدس قبله اول مسلمین و مال مسلمین است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد روز قدس گفت: روز قدس بسیار مهم است این روز گرامی، صرفا برای دفاع از یک ملت مظلوم که از میهن و خانه خود رانده شده نیست بلکه امروز دفاع از فلسطین دفاعی از حقیقتی بسیار گسترده تر از مساله فلسطین است.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام عظمای ولایت افزود: امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است و به همین علت سیاست مداران آمریکا از این حرکت احساس ضربه و دشمنی می کنند.

وی گفت: با توجه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری می طلبد امسال حضور مردم شریف و ولایتمدار شهرستان همانند سایر مردم میهن اسلامی عزیزمان، گسترده تر از سال های گذشته در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

وی ادامه داد: با این حضور حداکثری، مردم حمایت خود را از مظلومین فلسطین و انزجار و تنفر خویش را از استکبار جهانی و نظام سلطه و اسرائیل غاصب را اعلام می کنند به خصوص بعد از حمله سپاه به مواضع تروریستی داعش که پیام خوبی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =