MRI ، سونوگرافی دوم ، پلی کلینیک، مجتمع آموزش عالی سلامت

در اولین روز سفر چند روزه معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به پایتخت پیگیری های زیادی در بخش آموزش و درمان انجام شد.

به گزارش طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس طی سفر چند روزه خود به تهران برای پیگیری امور شهرستان طبس با مقامات کشوری دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار مهدی طلائی مقدم با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد که پس از تامین یک پزشک متخصص دیگر، دومین دستگاه سونگرافی با دستور وی به طبس بیاید.

همچنین طلائی مقدم توانست با انجام رایزنی دستور وزیر بهداشت برای اختصاص دستگاه MRI به طبس را بگیرد.

شایان ذکر است با توجه به فراوانی معادن در شهرستان طبس و لقب گرفتن آن به قطب معدنی کشور و اشتغال بسیاری از جوانان در معدن و دوری از مراکز استان ها نیاز مبرم به این دستگاه در طبس احساس میشد.

این درخواست قبلا توسط برخی مسئولین درمانی اعلام شده بود که امروز توافق آن توسط فرماندار ویژه طبس و به دستور وزیر بهداشت انجام گرفت.

سومین دستاورد این دیدار دستور احداث پلی کلینیک از معاون وزیر بهداشت و درمان است که به زودی با انتخاب پیمانکار، کارساخت پلی کلینیک آغاز می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از شروع به کار جراح متخصص مغز و اعصاب از مهرماه در طبس خبر داد.

طلائی مقدم مجوز مربوطه را از وزارت بهداشت گرفت.

صدور دستور مجوز راه اندازی  مجتمع آموزش عالی سلامت درشهرستان طبس توسط دکترهاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به معاون آموزشی نیز خبری نویدبخش در راستای تحقق اهداف سند توسعه وچشم انداز شهرستان بود.

زیرا یکی ازمحورهای هفت گانه سندتوسعه در شهرستان در افق ١۴٠۴ تبدیل طبس به قطب درمان استان است.

دیدگاهی در “MRI ، سونوگرافی دوم ، پلی کلینیک، مجتمع آموزش عالی سلامت

  1. دست جناب آقای طلایی درد نکنه خداوند یار و نگهدارت باشد خدمت به مردم یک سعادت است که از طرف خداوند به هر انسانی داده نمی شود آقای طلایی به فکر جوانان بیکار هم باشید تا سطح جدایی و طلاق کاهش یابد به امید آنروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هجده =