مراکز تولیدی نان خشک طبس زیر ذره بین کارگروه آرد و نان

پنج واحد تولیدی نان خشک در شهرستان طبس از نظر کیفیت، کمیت و رعایت اصول بهداشتی مورد بازرسی و نظارت دقیق توسط کارشناسان مربوطه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان بخشداری مرکزی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و دبیر کارگروه آرد و نان، به منظور ارتقاء کیفیت نان  و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نظارت و بازرسی مستقیم از واحدهای تولید و توزیع نان خشک صورت پذیرفت.

در این بازدیدها ضمن بررسی نحوه فعالیت و رعایت مقررات و دستورالعمل های کارگروه آرد و نان در پخت نان، مشکلات تولید و عرضه نان خشک مورد بررسی قرار گرفت.

طی این بازدید مشترک، پنج واحد تولیدی از مجتمع های نان خشک قمربنی هاشم خسروآباد، امام علی (ع) دیهشک، شیردل دشتغران، ربیعی محمدآباد و واحد تازه تاسیس جمز، از نظر کیفیت، کمیت و رعایت اصول بهداشتی مورد بازرسی و نظارت دقیق توسط کارشناسان مربوطه  قرار گرفتند و همچنین مشکلات بهداشتی، صنفی و شغلی آنها بررسی گردید.

از موارد مقرر شده این است که تمامی واحدهای نان خشک بسته بندی های متحدالشکل و یکسان در وزن ۴ کیلوگرم بسته بندی و در واحدهای صنفی توزیع نمایند.

همچنین پلاستیک های ضخیم در بسته بندی استفاده نمایند و سر پلاستیک های بسته بندی پلمپ شده باشد و جهت صدور کارت بهداشتی تمامی اعضای شاغل اقدام نمایند.

در پایان از همشهریان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی و غیره با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و مراتب را به این اداره منعکس نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهارده =