پروژه پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس تا پایان شهریور امسال به اتمام میرسد

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس، تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم این پروژه تا پایان شهریورماه به اتمام برسد

به گزارش طبس نیوز، مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی در خصوص روند ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس گفت: بنا به گفته شرکت مربوطه، پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس، تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

درویشی افزود: امیدواریم این پروژه با پیگیری دکترنوربخش، مدیر کل تامین اجتماعی کشور و دکتر فیروزی، مدیریت درمان استان، تا پایان شهریورماه که هفته دولت می‌باشد به اتمام برسد و مردم عزیز شهرستان طبس که به حق از بهترین مردم کشورمان هستند از آن بهره کافی را ببرند.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان های پیشرو در سطح کشور، درحال ارائه خدمات بیمه الکترونیک هستیم بیان کرد: ما اولین استانی هستیم که توانسته ایم پروژه ملی SSN (شماره ملی بیمه) را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه مربوط به پرونده الکترونیک بیمه شدگان در استان را استارت زده ایم طوری که اطلاعات اعضای جدید سازمان، در پرونده الکترنیک ثبت می‌شود و درحال ثبت الکترونیکی اطلاعات اعضای قدیمی هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی با ابراز به اینکه ارائه پرداخت صددرصد الکترونیک حق بیمه ولیست حق بیمه را در استان به پایان رساندیم گفت: حذف دفترچه های درمانی در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در سطح استان صددرصد به پایان رسیده و تمام خدمات این بخش به صورت الکترونیک ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همت جناب آقای دکتر نوربخش و دولت محترم تدبیر و امید که برای نخستین بار طرح تامین اجتماعی الکترونیک را کلید زدند به زودی به این هدف والا جهت تسریع و تسهیل دسترسی مردم به خدمات سازمان برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =