شرکت ۵۰۰ نفر بسیجی در اردوهای جهادی طبس

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۵۰۰ نفر بسیجی در اردوهای جهادی یک، سه و هفت روزه در شهرستان طبس شرکت کرده اند؛ هم‌ اکنون نیز قرار است روز جمعه، تاریخ ۲۳ تیرماه سه گروه جهادی در روستاهای طبس به خدمات جهادی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی درباره برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان طبس اظهار داشت: هم‌ اکنون قرار است سه مورد اردوی جهادی ۷ روزه شامل ۲ گروه خواهران و یک گروه برادران با حضور ۴۰ نفر بسیجی از پایگاه‌ های مقاومت بسیج محلات در روستاهای حلوان ،پیستان و پیرحاجات طبس کار خود را شروع کنند.

وی افزود: از فعالیت این سه گروه جهادی در زمینه های عمرانی می توان ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی برای بقعه شیخ احمد بن اسحاق، رنگ آمیزی گنبد، ترمیم پله های ورودی، دیوار نویسی، لایروبی استخر و مسیر های آبراه، کفسازی صحن بقعه نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه طبس ادامه داد: از فعالیت های فرهنگی-آموزشی این سه گروه می توان به برگزاری کلاس های خیاطی، آرایشگری، شیرینی پزی، کامپیوتر و احکام اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این نیز طی سال جاری سه مورد اردوی جهادی ۷ روزه و یک مورد سه روزه، با شرکت ۵۰ نفر بسیجی در روستای دشتغران، عشق آباد و سطح شهر برگزار شده است.

فرحبخش ثانی افزود: علاوه بر این، از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۵۰ نفر بسیجی دیگر هم در اردوهای جهادی یک روزه در هر سه بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک شهرستان طبس در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، کمک به جمع‌آوری محصولات کشاورزی و اقتصاد مقاومتی حضور یافته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =