توجه به آموزش و پرورش موجب توسعه منطقه است

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور گفت: اگر بستر لازم برای توسعه شهر بخواهد فراهم شود حتما باید به آموزش و پرورش توجه شود و در این صورت در توسعه آینده شهر و منطقه کمترین مشکل را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمدتقی نظرپور صبح امروز در بازدید از پروژه های مدارس آموزش و پرورش طبس در جمع خبرنگاران افزود: توسعه آموزش و پرورش بخشی از زیرساخت های شهر است.

وی ادامه داد: باید زیرساخت هایی که برای آموزش پرورش نیاز است و در شهرها نیمه کاره و در حال احداث است اعتبار کافی در نظر گرفته شود و به نتیجه برسد.

وی افزود: ما دو نکته را در بازدید ها داریم که نکته اصلی که در بازدید ها مورد توجه ماست شناخت نسبت به منطقه و نیاز هایی است که منطقه دارد و مغفول مانده است.

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور بیان کرد: مدرسه ای را در شهر طبس بازدید کردیم و امیدواریم کمبود اعتباری که دارد را جبران کنیم و دانش آموزان بتوانند مهر ماه از این فضا استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی هست که سال ها مانده که آن هم باید تمهیداتی برای آن فراهم شود که ان شاءالله آن فضای ورزشی هم در اختیار آموزش و پرورش و مردم شهر قرار بگیرد که استفاده شود.

در شهر طبس دو سایت مدارس در شهرک مهر و یک سایت در شهرک زیباشهر در حال ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =