چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف خراسان جنوبی در طبس برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از شهرستان های خراسان جنوبی در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان طبس خبر داد و گفت: امسال با پیگیری های انجام شده توانستیم موفق به گرفتن این امتیاز برای شهرستان طبس شویم.

حجت الاسلام دادخدا خدایی در خصوص علت برگزاری این دوره از مسابقات در شهرستان طبس گفت: با توجه به ظرفیت بالایی که طبس دارد و فعالیت‌های قابل توجهی که صورت می گیرد ما نیز با هدف کاری محوری و برجسته، خواستار برپایی این مسابقات در این شهرستان شدیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: این مسابقات در ۱۸ تا ۲۰ مرداد با حضور بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر استان خواهد بود.

وی ادامه داد: مقدمات کار مهیا شده و با ارتباطی که با مدیر عامل محترم آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) هماهنگ شده از ظرفیت‌های موجود از جمله سالن‌ها، سوئیت و زائرسراهای این آستان مبارک استفاده می‌شود و مکان برگزاری مسابقه نیز در این امامزاده خواهد بود.

حجت الاسلام خدایی گفت: متمرکز برگزار کردن مسابقات، یکی از محاسن و شاخص های قابل توجه نسبت به برگزاری مسابقات در دو سال پیش در طبس است که ما از تمام ظرفیت آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) استفاده خواهیم کرد و جا دارد از همکاری و هماهنگی مدیر عامل و مجموعه آستانه تقدیر و تشکر کنیم.

رییس اداره اوقاف و خیریه شهرستان طبس با تقدیر از حمایت مسئولین شهرستان در برگزاری این مسابقات گفت: رویکرد قرآنی امام جمعه محترم و معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه طبس باعث قوت قلب ما شد و بر آن هستیم که اگر مسئولین بزرگوار همکاری کنند و کیفیت کار را بالا ببرند، زمینه برگزاری چند رشته را در مدار کشوری در این شهرستان برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =