چهره‌ای دیگر از توان بانوان/ ۱۴۵ خانم در مسابقات استانی قرآن به میزبانی طبس حضور دارند

رئیس اداره اوقاف طبس و امور خیریه طبس گفت: در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف ۱۴۵ نفر متسابق خانم از سراسر استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به گزارش طبس نیوز، رئیس اداره اوقاف طبس از حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف و به طور اخص در مسابقات قرآنی تقدیر کرد و گفت: در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف حضور بانوان بسیار پررنگ است و ۱۴۵ نفر متسابق خانم از سراسر استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام خدایی افزود: اداره اوقاف برای شناسایی، تربیت و تقدیم مربیان قرآنی به جامعه حاضر به پرداخت هزینه است و افتخار می‌کند که برای شناسایی بانوان فعال در این عرصه به‌طور کامل همکاری نماید.

خدایی با تاکید بر اینکه نیاز است بین اداره اوقاف و کمیسیون امور بانوان تفاهم‌نامه‌ای در راستای تقویت استعدادها و افزایش سطح دسترسی به مسائل قرآنی با محوریت و مدیریت کمیسیون امور بانوان ایجاد شود، افزود: متاسفانه روحیه مطالبه‌گری به خصوص در میان خواهران بسیار کمرنگ است.

وی همچنین افزود: خلأ وجودی مجمع حافظان و قاریان قرآن در شهرستان کاملا احساس می‌شود، چرا که ادارات با توجه به برنامه‌های ابلاغی تنها به دنبال کمیت هستند و کیفیت برنامه‌ها همیشه قربانی این کمیت‌ها می‌شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طبس خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد قرآنی فرماندار ویژه شهرستان بهترین فرصت برای ایجاد این مجمع و نیز امضاء تفاهم‌نامه فراهم است و تقاضای ما، ورود کمیسیون بانوان به این مسئله است.

گفتنی است؛ کمیته بانوان چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف برای انجام فعالیت‌ها به صورت هدفمند و متوازن به چند زیرمجموعه مختلف تقسیم‌بندی شد که شامل: کمیته تردد، کمیته اسکان و همیاری، کمیته تکریم، کمیته محافل، کمیته نظارت و ارزیابی، و کمیته مربیان قرآنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =