خدمت به قرآن در جوار زاده موسی‌بن جعفر یک سعادت بزرگ برای بانوان است

مشاور فرماندار طبس در امور بانوان گفت: خدمت به قرآن در جوار صحن و سرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برای همه ما سعادتی بزرگ و افتخارآفرین است.

به گزارش طبس نیوز، مشاور فرماندار طبس در امور بانوان و مسئول کمیته بانوان مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان طبس برای برگزاری مسابقات قرآن، خدمت در این راه را افتخاری بزرگ دانست و گفت: خدمت به قرآن در جوار صحن و سرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برای همه ما سعادتی بزرگ و افتخارآفرین است.

زجاجی ضمن اعلام فعالیت‌های شاخص علمی، فرهنگی، هنری کمیسیون امور بانوان، بر حضور فعال، مستمر و تاثیرگذار بانوان در این دوره از مسابقات تاکید کرد و افزود: کمیسیون بانوان آمادگی حضور همه جانبه در این دوره از مسابقات و در ادامه آن سایر فعالیت‌های مذهبی و به خصوص قرآنی را دارد و در این دست فعالیت‌ها پیش‌قدم خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن در طبس حق مطلوبی است که اخذ شده است خاطرنشان کرد بانوان با توانی مضاعف وارد این عرصه شده‌اند و درصد حضور بانوان متسابق مهر تأییدی بر این موضوع است.

وی همچنین افزود: اعضاء کمیته بانوان در سه مرحله پیش از برگزاری، حین مسابقات و بعد از اتمام مسابقات، فعال خواهند بود و هم‌پای دیگر کمیته‌ها به ایفای نقش خواهند پرداخت.

زجاجی با اشاره به جذابیت موضوعات قرآنی برای مردم افزود: جلوه مسابقات قرآنی از نظر نتیجه و بازتاب آن بسیار مهم است و بازخورد و اثرات برگزاری این مسابقات باید در شهرستان مشاهده گردد.

وی همچنین بر انجام کار گروهی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت وجودی داوران که در سطح بالایی نیز هستند در حاشیه این مسابقات بسیار مهم است و لازم است حتما کارگاه‌های آموزشی حرفه‌ای در خلال برنامه‌ها گنجانده شود و این مستلزم یک همدلی و همکاری مناسب بین همه کمیته‌ها و گروه‌های کمک‌کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =