مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس معرفی شد

طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام علی تیرگانی تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام محمد نظری‌فرد به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس گفت: یکی از رسالت های ائمه در زندگی خود گسترش و روشنگری بحث امامت و ولایت بوده است و یکی از وظایف ما در سپاه به عنوان بازوان توانمند انقلاب، شناخت جایگاه و تبیین آن در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: وظیفه همه ما زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است، اگر در این انقلاب مسئولیتی می گیریم باید در این راه قدم برداریم و اگر کسی نتواند این مسیر را مدیریت کند و مسئولیت قبول می کند خائن است.

وی خاطر نشان کرد: شناخت این راه بصیرت و شناخت می خواهد، حوادث مختلفی در طول زمان اتفاق می افتد و اگر کسی شناخت کافی نداشته باشد راه را گم خواهد کرد

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به مسئله تحسن علما در مقابل استاندار گفت: ترویج فساد حرام است و این عمل زیبنده یک مسئول نظام نیست و این عمل خود جوش تحسن علما مصداق آتش به اختیار مقام معظم رهبری بود که به دستور نماینده ولی فقیه در استان آیت الله عبادی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =