مردم خیر خواه کارگزاران نظام باشند

امام جمعه طبس گفت: مسلمانان باید خیر خواه کارگزاران نظام باشند و خیر خواهی این است که اگر کم و کاستی دیدند از روی دلسوزی تذکر بدهند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در مجمع عالی بسیج با بزرگداشت فرارسیدن ماه ذی القعده ، میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا (ع) گفت: این ماه ماهی است ک خداوند متعال بندگانش را برای انجام مناسک حج به سرمین امن الهی دعوت کرده و از سرزمین ما هم عده ای از حاجی ها رفتند و برایشان توفیق حج ابراهیمی و امن و مطمئنی را خواهانیم.

وی با اشاره به پیروزی حزب الله در عراق و در سوریه گفت: نیروهای داعش در حال اضمحلال هستند و اربابانشان نیز با ذلت و خواری نابود خواهند شد.

وی همچنین افزود: به حمدالله انتخابات ریاست جمهوری را با حضور گسترده مردم در کشور برگزار کردیم، این در حالیست که کشورهای مدعی دموکراسی هرگز آماری مثل ایران ما نداشتند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در ادامه با اشاره به برگزاری پرشکوه انتخابات و پس از آن مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: مراسم تحلیف با حضور ده ها کشور و شخصیت های بلند پایه از کشورهای جهان مشت محکمی بر دهان امریکا بود و انجام مراسم تحلیف با ان شکوه زمینه انزوای امریکا را پی می ریزد.

وی همچنین افزود: تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبری به آقای روحانی نیز با شکوه بسیار بر گزار شد و دستورات رهبری باید سرلوحه کار دولت و همه ما گردد.

امام جمعه طبس تاکید کرد: مسلمانان باید خیر خواه کارگزاران نظام باشند و خیر خواهی این است که اگر کم و کاستی دیدند از روی دلسوزی تذکر بدهند و نیز رهبری به  اعضای دولت گوشزد کردند که به سخنان منتقدان توجه کنند چرا که توجه به انتقادات سبب ساز پیشرفت نظام خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به نکات مورد توجه رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به معیشت مردم ، ایحاد وحدت و جلوگیری از التهاب، تحمل نظرات مخالف، حفظ نیروهای متدین_انقلابی و بسیجی و مقابله با دشمن از موضع قدرت را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ایجاد وحدت مثل یک اتوبان دوطرفه است که هم باید از سوی دولتمردان رعایت شود و هم مردم آن را رعایت کنند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه شهرستان طبس در این مجمع از مسئولان خواست به مشکلات شهرستان علی الخصوص مسئله آب ، معادن و کارخانه های سیمان و کانسرام بیش از پیش توجه کنند.

فرمانده سپاه طبس نیز در مجمع عالی بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج میدهند.

سرهنگ فرحبخش ثانی گفت: کار گروه های تخصصی فرهنگی_ سیاسی و اجتماعی بسیج که گزارش مختصری از فعالیت خود را ارائه کردند در طول ۶ ماه گذشته کارهای بسیاری انجام داده و مشکلات را رصد کرده اند و سعی در رفع مشکلات داشتند .

وی بااشاره به کاهش۱۳ درصدی طلاق و کاهش قابل توجه دیگر مشکلات اجتماعی رصد شده در سال ۹۵ گفت: کارگروه های اجتماعی و زن و خانواده توفیقات بسیاری داسته است.

وی افزود:کارگروه اقتصادی بسیج نیز بسیار فعال است و هدف اصلی اش کارگاههای کوچک و زود بازده در سطح روستاها و شهرستان است.

این مقام نظامی همچنین با اشاره به مشکل فراگیر آب در شهرستان گفت: کار گروه اقتصادی بسیج به این مسئله پرداخت و طرح فرهنگ استفاده درست از آب را در دست دارد و ان شا الله با همت و تلاش همه مسئولان، مردم و بسیجیان این مشکل نیز حل میشود.

سرهنگ فرحبخش ثانی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی گفت: آمادگی برگزاری این کنگره در طبس را داریم.

وی از مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان و در راس آنها فرماندار شهرستان خواست که به خواسته های کارگروه های بسیج که همان گروه های اندیشه ورز هستند توجه شود و به انها کمک شود.

وی همچنین هدف از اردوهای جهادی را محرومیت زدایی و حضور بین مردم و حل مشکلات  آنان عنوان کرد و گفت: قاعدتا مسئولان آینده کشور نیز از میان همین افراد خواهند بود و به این شکل آنها درد مردم را چشیده و مشکلاتشان را با چشم خود دیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =