حضور ۱۰۰ نفره نیروهای بسیجی طبس در اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس از برگزاری اردوهای جهادی ۱۰ روزه در منطقه دهستان منتظریه خبر داد.

به گزارش طبس نیوز، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری اردوهای جهادی ۱۰ روزه در منطقه دهستان منتظریه خبر داد.

محمدعلی یعقوبی افزود: این دوره از اردوهای جهادی بیش از ۱۰۰ نیرو از بسیج دانش آموزی، خواهران و دانشجویی که پایه ثابت هستند، حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی گفت: از جمله فعالیت های عمرانی ما زیباسازی منزل یکی از محرومین روستای بهشت آباد، دیوار کشی مدرسه دهشور، کاشی کاری رختکن ورزشگاه روستای تشکانان، کاشی کاری منزل نیازمند در روستای مهدی آباد، رنگ آمیزی مدارس، دیوار نویسی و دیوار نقاشی مدارس دهستان است.

مسئول بسیج دانشجویی طبس ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی مشاغل خانگی، آموزش خانواده، آرایشگری، خیاطی، کاردستی، کار با کودک و کامپیوتر از فعالیت های فرهنگی و آموزشی است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: شب گذشته محفل انس با قرآن با حضور سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی و فرمانده سپاه ناحیه طبس، مسئول بسیج اقشار خراسان جنوبی و مسئول بسیج سازندگی سپاه طبس در محل برگزاری اردوی جهادی برگزار شد.

وی تصریح کرد: یادواره شهدا از برنامه های اردوی جهادی است که تا پایان هفته در روستای بهشت آباد برگزار خواهد شد.

یعقوبی از حمایت برخی مسئولین شهرستان تشکر کرد و گفت: از فرمانداری ویژه و ریاست اداره اوقاف و امور خیریه و روسای داشگاه های آزاد، پیام نور و امام علی(ع) به دلیل حمایت های مالی و اعتباراتی که تخصیص دادند تشکر میکنیم.

وی با انتقاد از عدم همکاری دهیاران گفت: انتظار از سایر مسئولین به ویژه دهیاران این منطقه این است که از اردوهای جهادی حمایت و پشتیبانی کنند که متاسفانه علیرغم درخواست های مکرر توجهی به آن نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =