نیرو انتظامی با هنجارشکنان برخورد کند

امام جمعه طبس گفت: اخیرا دربرخی شهرها دیده میشود که برخی میخواهند ناهنجاریها را درجامعه رواج دهند و قبح بی حجابی را بشکنند، نیروی انتظامی باید با این موضوع برخورد کند چرا که این موضوع اثرات منفی در جامعه دارد.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه گفت: کابینه جدید تشکیل میشود و وزرا به زودی کار را با اولویت بندی انجام خواهند اما مرز و خط قرمز نظام اسلامی جریان فتنه است که باید مراقب باشند کسانی که دراین فتنه همکاری داشته اند در کابینه بکار نگیرند .

وی افزود : وزرا و مدیران از اقدامات عجولانه بپرهیزند که در شورای اسلامی تهران انجام شد و هنوز شورا قانونی نشده شهردار تهران را برکنار کردند که این کارها التهاب درجامعه ایجاد میکند.

مهاجریان مقدم دربخش دیگری ازسخنان خود به سالروز سقوط هواپیمای تهران طبس اشاره کرد و گفت :مسئولان مربوطه هنوز اقدام درست را برای پرداخت حقوق بازماندگان را انجام نداده اند.

وی برخورد با ناهنجاری های اجتماعی را یکی از وظایف نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: اخیرا دربرخی شهرها دیده میشود که برخی ماموریت دارند از طرف دشمنان که ناهنجاریها را درجامعه رواج دهند که درداخل ماشینها چادرها را میندازند که قبح بی حجابی را میخواهند بشکنند و نیروی انتظامی باید با این موضوع برخورد کند چرا که این موضوع اثرات منفی درجامعه دارد.

وی از برگزاری مسابقات قرانی در شهرستان طبس تشکر کرد وگفت این مسابقات برکاتی خوب به طبس میدهد که از تمامی دستندرکاران برگزاری تقدیر و تشکر میکنم.

سالروز پیروزی قهرمانی حزب الله برارتش رژیم صهیونیستی درجنگ ۳۳ روزه،  روزحمایت ازصنایع کوچک که یکی ازراه های ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است، روز بازگشت اولین ازادگان از عراق، جنایات طالبان و داعش در شهر میرزااولنگ ، جنایات امریکایی ها درسوریه وعراق و روز خبرنگار ازدیگر محورهایی بود که خطیب جمعه درخصوص انها سخن گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =