حادثه طبس ابهت پوشالی آمریکا را شکست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حادثه طبس معجزه الهی بود گفت: ابهت پوشالی آمریکا در این حادثه در هم شکسته شد.

طبس نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حادثه طبس معجزه الهی بود گفت: ابهت پوشالی آمریکا در این حادثه در هم شکسته شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی محمد گلستانی فرد سه شنبه شب در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: در حمله نظامی آمریکا به ایران و شکست این حمله، پیروزی حق بر باطل به معنی واقعی کلمه نمود پیدا کرد.

وی بیان کرد: حادثه طبس نشان داد که همه قدرت های پوشالی و شیطانی در مقابل قدرت خدا پوچ و بی اثر هستند.

وی بر برگزاری هرچه بهتر سالروز این واقعه تاکید کرد و گفت: برای هماهنگی دستگاه های اجرایی باید یک کمیته پشتیبانی در استانداری تشکیل شود.

گلستانی فرد با اشاره به اینکه شناساندن ابعاد مختلف این واقعه به تمامی ایرانیان و جهانیان یکی از اقدامات مهمی است که باید صورت گیرد، افزود:  حادثه صحرای طبس افتخاری بسیار بزرگ در تاریخ کشور ایران اسلامی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خداوند در همان ابتدای انقلاب با معجزه بزرگ حقانیت اسلام و انقلاب را نشان داد گفت: شکست آمریکا در صحرای طبس یکی از نشانه های الهی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

حسن مجنونی با اشاره به الحاق شهرستان طبس به خراسان جنوبی افزود: بر این اساس باید سالروز این حادثه مهم در استان به طور گسترده، فراگیر و پررنگ تر از سال های گذشته گرامی داشته شود.

فرماندار طبس هم در این جلسه با اشاره به اینکه حادثه صحرای طبس در آینده تاریخ قضاوت خوبی برای شیطنت های آمریکا خواهد بود، بیان داشت: باید حقیقت این این موضوع به آیندگان انتقال داده شود.

احمد طالبیان مقدم با بیان اینکه همه ساله این مراسم با حضور وابستگان نظامی کشورهای خارجی و به صورت زنده از رسانه ملی منعکس می شود، تصریح کرد:  امسال نیز باید هرچه بیشتر در باشکوه برگزار کردن سالروز این واقعه تاریخی همت کنیم.

وی برگزاری نمایشگاهی از قطعات هواپیمای ساقط شده آمریکا و برگزاری مراسم ویژه در مسجد شکر شهرستان طبس و اجرای برنامه های کویرنوردی و صحرانوردی را از جمله برنامه های گرامیداشت  روز پنجم اردیبهشت عنوان کرد.

وی از ساخت موزه دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در راستای تکمیل موزه دفاع مقدس باید قطعات ساقط شده تجهیزات جنگی آمریکا که در تهران و اصفهان به طبس منتقل شود.

دیدگاهی در “حادثه طبس ابهت پوشالی آمریکا را شکست

  1. قابل توجه آقای نماینده مردم:مگه از مردم شهرهای دیگه ایران که میخوان از جائی انتزاع بشن نظر سنجی میکنن که بخوان از مردم طبس نظر سنجی بعمل بیآد!!؟آقاجان این سناریو از قبل طراحی شده و الان اینا اجراکننده هستن و باید این کار انجام بشه!حالا اگه همه مردم طبس هم بیان اعتراض کنن هیچ فایده ای نداره!! گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله ی تو – آنچه البته به جائی نرسد فریاد است!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =