طبس بهترین نقطه استراتژیک برای مرکزیت راه آهن شرق کشور است

مدیر کل جدید راه آهن شرق گفت: انتخاب طبس بهترین نقطه استراتژیک و توسعه ای برای راه آهن شرق کشور بود که جای هیچ نقدی بر آن نیست چرا که در مرکزیت است و این خود نقطه قوتی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مدیر کل راه آهن شرق گفت: من شفافیت را الگوی خود قرار میدهم چرا که مردم را از خود آگاه‌تر می‌دانم.

حسن ماسوری افزود: خط قرمز من ورود به حرام است که سعی میکنم ابتدا با نصیحت و سپس با حفظ آبرو فرد را جابجا کنم.

وی بیان کرد: نه اتوبوسی آدم می‌آورم و نه کسی را با خود می‌برم بلکه از ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده می‌کنم.

مدیر اداره کل راه آهن شرق با اشاره به برخی شایعات و صحبت های اخیر در خصوص جابه جایی اداره کل راه آهن شرق با محوریت طبس گفت: اینکه اداره کل راه آهن شرق در طبس است جای هیچ نقدی نیست چرا که در مرکزیت است و این خود نقطه قوتی است که باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه افق اداره کل راه آهن شرق روشن است، افزود: ما می‌خواهیم جایگاه اول را داشته باشیم و اداره کل نیز با محوریت طبس خواهند ماند.

رییس اداره کل راه آهن شرق تصریح کرد: برای رسیدن به راه آهن پیشرفته خیلی عقب هستیم و اگر مبنا و شاخص را کشورهای توسعه یافته از جمله چین در موضوع خدمات دهی و قطارها قرار دهیم و مقایسه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد.

مدیرکل اسبق راه آهن شمال‌غرب افزود: اما در ایران راه آهن ترکیبی مسافری و باربری داریم، اداره کل راه آهن شرق مسیر بیشترین قطارهاست و آن هم به دلیل اینکه به سمت مشهد و حرم مطهر است.

مدیر کل سابق راه‌آهن اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش خدمات راه آهن خاطرنشان کرد: هر چه خدمات بیشتر باشد مردم رغبت بیشتری خواهند داشت و وظیفه من این است که پل ارتباطی راه آهن و شرکت های خصوصی باشم.

وی با تاکید مجدد بر جای‌گذاری مناسب اداره کل راه آهن شرق در طبس ابراز کرد: انتخاب طبس بهترین نقطه استراتژیک و توسعه ای برای راه آهن شرق کشور بود و اگر در زمینه های فکری و عقیدتی و توسعه ای همراه من باشید می‌توانم از ظرفیت‌های بخش دولتی و بخش خصوصی برای توسعه استفاده کنم.

وی با بیان اینکه ظرفیت اصلی در اداره کل نیروی انسانی است، تشریح کرد: از جمله اقداماتی که در راستای خدمات به نیروی های انسانی انجام می‌شود تجمیع و تمرکز است که هم اکنون در حوزه سیر و حرکت صورت پذیرفته است.

رییس اداره کل راه آهن شرق کشور در بخش دیگری از محورهای سخنانش تصریح کرد: به زودی ارسال حجم عظیمی از بار افغانستان را خواهیم داشت و در روزهای آینده با هیات افغانستانی نشستی انجام خواهد شد که حاوی اخبار خوب اقتصادی است.

وی با اشاره به کمبود منابع در کشور گفت: کشوری که محدودیت منابع دارد؛ مدیریت منابع می خواهد و اگر هزینه‌کرد با توجیه اقتصادی و نگاه ما ملی باشد تمام فعالیت های ما باعث افزایش سرانه ملی خواهد شد.

در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان طبس تجلیل شد.

حسن ماسوری دارای تحصیلات عالی تخصصی راه آهن در رشته ناوگان، واگن، دیزل، نوسازی راه‌آهن و فوق لیسانس مدیریت است که مدیرکلی راه آهن شمال‌غرب و راه‌آهن اصفهان را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون مدیر کل راه آهن شرق کشور به مرکزیت طبس است.

دیدگاهی در “طبس بهترین نقطه استراتژیک برای مرکزیت راه آهن شرق کشور است

  1. انشاء ا… به فکر نیروهای شرکتی هم خواهند بود تا حق آنها را شرکتهای خدماتی تضیع نکند و جزء نیروهای قرارداد معین خود راه آهن باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =