۱۴۰ نفر از طبس به راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند/ +تصاویر

۱۴۰ نفر از مردم طبس با ۳ دستگاه اتوبوس به مناطق راهیان نور غرب اعزام شدند، این کاروان از مناطق کرمانشاه، سنندج، بانه، همدان و قم بازدید خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مهدی حسنی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در مراسم بدرقه این کاروان گفت: امروز ۱۴۰ نفر با ۳ دستگاه اتوبوس به مناطق راهیان نور غرب اعزام خواهند شد.

مهدی حسنی افزود: این اردو ۵ روزه خواهد بود که از مناطق کرمانشاه، سنندج، بانه، همدان و قم بازدید خواهند داشت.

وی بیان کرد: روحانی کاروان، مسئول کاروان و مسئول اتوبوس، راوی و پزشکیار از عوامل اجرایی همراه کاروان هستند که هدفشان کیفیت بخشی به این اردو خواهد بود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خاطر نشان کرد: هزینه دریافتی اعزام هر نفر ۲۴۵ هزار تومان است که مابقی مخارج از طریق سازمان‌ها و ادارات تامین شده است.

وی افزود: در ابتدا به هر نفر یک بسته فرهنگی شامل چفیه، کتاب، مهر و جامهری، (یک بسته نبات متبرک از طرف حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ) برای این سفر تهیه و اهدا خواهد شد.

حسنی گفت: ما در صد سال گذشته کمتر جنگی را داشتیم که امتیازی یا قسمتی از خاکمان را نداده باشیم.ولی در جنگ ۸ سال دفاع مقدس روز به روز به بزکت خون شهدا بر اقتدار ما افزوده شده است.

وی اظهار کرد: ما در شمال غرب و غرب کشور مظلومانه ترین شهادت‌ها را داشتیم و این مناطق حساس‌ترین مناطق بود زیرا در مابقی مناطق دوست و دشمن مشخص بود ولی در منطقه شمال غرب و غرب کشور دوست و دشمن مشخص نبود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در ادامه از اعزام کاروان راهیان نور جنوب غرب کشور جهت دانش آموزان مقطع دبیرستان خبر داد.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =