ایستادگی در مقابل مستکبرین، منافقین و فتنه‌گران مدال افتخار ملت ایران است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مدال افتخار ملت ایران ایستادگی در مقابل استکبار، زورگوها، منافقین و فتنه‌گران است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سردار علی قاسمی شنبه شب در جمع بسیجیان، رزمندگان دفاع مقدس و اقشار مردم در طبس گفت: روزی که جنگ را بر ما تحمیل شد همین کشورهای به علاوه یک بودند که توسط انسان دیوانه‌ای همچون صدام جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی افزود: مدال افتخار ملت ایران ایستادگی در مقابل استکبار، زورگوها، منافقین و فتنه‌گران است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: پس از انقلاب برای این که قدرت معنوی جمهوری اسلامی به کشورهای غرب ایران و آسیای غربی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل نشود تصمیم گرفتند اسلام ناب را که در ایران بود خاموش کنند که نتوانستند.

وی یادآور شد: در طول انقلاب به ایران اسلامی فشار آوردند که اسرائیل را به رسمیت بشناسد و یکی از عواملی که جنگ را بر ما تحمیل کردند این موضوع بود.

سردار قاسمی بیان کرد: ترامپ نیز اخیرا در تریبونی که برای ایجاد صلح در جهان به وجود آمده است عنوان کرد که ما بر ایران فشار می‌آوریم که اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

وی افزود: چهل سال است برنامه آمریکا این است که اسلام ناب رشد نکند و صادر نشود و کشور تحت فشار و تحریم و جنگ اسرائیل را به رسمیت بشناسد و به منابعی همچون نفت و… که در سرزمین های اسلام وجود دارد چنبره بزند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز هم مانند سال ۵۹ هست که جنگ را بر ما تحمیل کردند و همان فشارها و تحریم ها بر ملت ایران ادامه دارد.

سردار قاسمی با تجلیل از عوامل نمایش میدانی «از حرم تا قدس» در طبس گفت: از همه کسانی که سپاه را برای اجرای برنامه «از حرم تا قدس» همراهی کردند به ویژه فرماندار محترم، اعضای شورای اداری و تامین و همکاران سپاه ناحیه طبس صمیمانه تشکر می کنم.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =