ساختمان اورژانس در طبس ساخته می‌شود

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، دستور مساعدت برای اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس و احداث ساختمان اورژانس در جوار بیمارستان طبس را صادر کرد.

به گزارش طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این دیدار با بیان مشکلات شهرستان وسیع کشور در حوزه درمانی گفت: راه‌های مواصلاتی گسترده و دوری طبس از مراکز استان‌ها نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت و درمان است.

دو دستگاه آمبولانس، سه کد‌مجوز پایگاه‌ اورژانس

سید مهدی طلائی مقدم افزود: شهرستان طبس اکنون نیازمند دو دستگاه آمبولانس؛ کد مجوز پایگاه‌های دوم و سوم اورژانس شهری و نیز پایگاه اورژانس حلوان می‌باشد و از سویی اورژانس هوایی طبس نیز به اعتبارات جاری ویژه ای چشم امید دوخته است.

احداث ساختمان اورژانس

وی تصریح کرد: احداث ساختمان اورژانس در جوار بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (ره) طبس یکی دیگر از ملزومات حوزه درمانی شهرستان است که از وزارت بهداشت تقاضای نگاه ویژه داریم.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور گفت: شرایط خاص شهرستان طبس بر وزارت بهداشت پوشیده نیست و درباره درخواست‌های مطرح شده و مکاتبات معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس دستورات لازم درج می‌کنم‌.

اتوبوس، آمبولانس

دکتر کلیوند در همین دیدار و در ذیل درخواست‌های مکتوب مهندس طلائی مقدم؛ دستور مساعدت برای اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس و احداث ساختمان اورژانس در جوار بیمارستان طبس را صادر کرد.

اعتبار ویژه اورژانس‌هوایی

رییس اورژانس کشور در ذیل درخواست‌های مکتوب معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اختصاص کد مجوز پایگاه‌های اورژانس دوم و سوم شهرستان و نیز پایگاه اورژانس حلوان موافقت کرد و دستور اختصاص اعتبار ویژه به اورژانس هوایی طبس را صادر کرد.

دیدگاهی در “ساختمان اورژانس در طبس ساخته می‌شود

  1. درود خدا بر شما فرماندار پرتلاش و سخت کوش انشاء ا… روزی بیاید که یک جوان بیکار و مجرد نداشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =