۱۳ آبان امسال اتحاد مجدد علیه استکبار جهانی

امام جمعه موقت طبس گفت: امسال رییس جمهور، مسئولین، ملت، جناح ها، احزاب سیاسی و تفکرات موجود در این کشور دست به دست هم خواهیم داد و این ۱۳ آبان را با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مودب در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز سیزده آبان گفت: اگر در سال ۴۲ سبب می‌شود که نسبت به رهبر کبیر انقلاب و مرجعیت عالیقدر جهان تشیع جسارتی صورت بگیرد و از کشور تبعید شود و اگر در سال ۵۷ تعدادی از دانش آموزان در جریان اعتراض به ظلم و ستم نظام حاکم کشته و شهید می‌شوند و اگر در سال ۵۸ مجددا جاسوس خانه و مرکز توطئه علیه نظام اسلامی فتح می‌شود همه اینها موضوعش آمریکا و جنایات و توطئه‌های اوست.

امام جمعه موقت طبس افزود: اگر روز شماری را از سال ۵۷ به بعد بر اساس جنایات آمریکا بخواهید تنظیم کنید، خواهید دید که هر روز آمریکا جنایتی از نوع کشتار دانش آموزان و توطئه ای بدتر از نوع توطئه لانه جاسوسی که علیه انقلاب شکل می‌گرفت، انجام می‌شود و انگار آمریکایی‌ها همه توان و تلاش خود را گذاشتند که فقط این ملت را زمین‌گیر و حذفش کنند و سیادت و آقایی قبل خود را برگردانند و این ملت را نوکر خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر ملتی به این رشد رسیده که نمیخواهد نوکری شما را تحمل کند، توطئه های شما نمی‌تواند کارگشا باشد، در این مدت ما هر روز توطئه دیدیم و شما نیز دیدید که نقشه هایتان نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه این ملت تسلیم نخواهید شد و این امری قطعی است، افزود: شما باید درس گرفته و فهمیده باشید که این ملت، سیاسیون و مسیولینش بنا ندارند حلقه نوکری شما را به گوش خودشان کنند و اتفاقا آنکس در این پنجاه سال دائم دستاورد داشته ملت مسلمان و انقلابی ایران بوده و آن که دایم شکست خورده شما بودید.

خطیب موقت نماز جمعه طبس تصریح کرد: به لطف کرم الهی این ۱۳ آبان شرایط از چند سال قبل بهتر است زیرا در سه سال قبل جرقه ای خورد و در دل برخی این امید به وجود آمد که می‌شود با کدخدای جهان ساخت تا مشکلات جامعه و حکومت در سطح کلان بین المللی حل شود.

وی یادآور شد: در گذشته هم می‌گفتند چرا همزمان با جنگ مذاکره نکنیم و از توان و ظرفیت مذاکره استقاده نکنیم و نظرشان این بود که واقعا جواب خواهد داد اما آنهایی که تجربه داشتند و آمریکا و ماهیت استکباری او را می‌شناختند، می‌دانستند که مذاکره با آمریکا در هیچ شرایطی برای ملت ما و هیچ ملتی مفید نبوده است.

وی تصریح کرد: چطور می‌شد یک جامعه گسترده ای که با ماهواره ها در ذهنشان جا داده بودند که می‌شود مذاکره کرد و آمریکا اهل مذاکره است را قانع کرد که نه نیست.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: این مذاکره و برجام محقق شد که فواید زیادی برای ما نداشت معادل هزینه هایمان شاید فایده نداشت اما می‌بینیم فقط روی کاغذ تحقق پیدا کرد و هیچ چیزی عوض نشد جز چیزهای ناچیزی که بتواند در بازارهای اروپا را به روی ما باز کند و ترامپ هم توصیه کند که هر چه میتوانید از ملت ایران استفاده اقتصادی ببرید خودشان هم بنا داشتند فروشگاه هایی از جنس مک دونالد را در اینجا راه بیندازند و به عبارتی آنها نیز از منافع اقتصادی ملت سود ببرند و دیدند که نشد.

حجت الاسلام مودب بیان کرد: امروز ما می‌بینیم که منافع ناچیز برجام را جلویش را می‌گیرند و این مذاکره چند سال قبل برای ما محقق شد و تبدیل به یک اتحاد مجدد علیه نظام استکباری آمریکا شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در این کشور نه راست و نه چپ، نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هیچکدام معتقد نیستند که می‌شود با آمریکا مذاکره و اعتماد کرد و نتیجه گرفت و این دستاورد بزرگی است که ۱۳ آبان امسال را با سال های دیگر متفاوت می‌کند لذا ما در کنار رییس جمهور محترم، همه مسئولین، ملت و همه جناح ها، احزاب سیاسی و تفکرات موجود در این کشور دست به دست هم خواهیم داد و این ۱۳ آبان را با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: فتح لانه جاسوسی توسط جوانان مسلمان و انقلابی و دانشجویان انقلابی پیرو خط امام صورت گرفت، وقتی دولتمردان توان تدبیر و شجاعتش را نداشتند اینها با یک اشاره رهبر، انقلاب دوم را محقق کردند.

وی تاکید کرد: امروز هم تکیه مان باید بر جوانان و دانشجویان و انقلابیون همین ملت باشد همانگونه که بسیاری از موانع راه انقلاب را برطرف کردند هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند، در صنایع متعدد قله های علمی را فتح کردند امروز هم این جوانان هستند که مشکلات را باید از این کشور و از سر راه این انقلاب برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =