خرید دو دستگاه فتوتراپ برای بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان طبس

دو دستگاه فتوتراپ «intensive» برای بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان خریداری شد.

به گزارش طبس‌نیوز، مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت با اعلام این خبر افزود: با کمک ۱۲۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت شهرستان، دو دستگاه فتوتراپ برای بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس، تهیه و در این بخش راه اندازی و مورد استفاده بیماران قرار گرفت.

محمدرضا حکیمیان افزود: با خرید این دو دستگاه که در درمان زردی نوزادان کاربرد دارد، نیاز به جابجایی نوزادان در دستگاه‌ها و همچنین جابجایی دستگاه در بخش های بیمارستان مرتفع شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از هزینه خرید این دستگاه ها توسط تعدادی از خیرین پرداخت شده است افزود: بخش دیگری از این هزینه ها توسط خانواده محترم سیفی به یاد شادروان معصومه ترابیان یکی از رابطین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت کوثر که درطول عمر خود برای ارتقای سلامت مردم زحمات و تلاش های زیادی متحمل شده بود، تامین شده است.

حکیمیان به نقش موثر مشارکت خیرین در رفع نیازهای تجهیزاتی بخش های مختلف بیمارستان تاکید نمود و خواستار همکاری تمامی خیرین محترم شد.

گفتنی است شهروندان محترم می توانند کمک های خود را به شماره حساب کوتاه مدت: ۷۵۵۷۳۵۳۰۱ یا شماره کارت۱۳۹۲_۹۹۵۱_۷۰۱۱_۶۰۳۷ نزد بانک کشاورزی طبس واریز نمایند یا در صورت نیاز به هماهنگی و کسب اطلاع از مهمترین نیازهای حوزه سلامت شهرستان با شماره تلفن ۰۹۱۳۲۵۱۰۰۲۷ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =