استفاده فرزندان ایثارگر از معافیت یک ماه به ازای یک ماه سابقه جبهه/ کسر خدمت یک ماهه در ازای یک درصد جانبازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی طبس در جلسه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس دستورالعمل معافیت فرزندان ایثارگر را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، ابراهیم بیرونی در جلسه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس دستورالعمل معافیت فرزندان ایثارگر را تشریح کرد و گفت: رزمندگان با سابقه حضور در جبهه به ازای هر ماه حضور در جبهه، فرزندان آزادگان به ازای هر ماه اسارت و فرزندان جانبازان به ازای هر درصد جانبازی از یک ماه کسر خدمت استفاده خواهند نمود.

وی ادامه داد: اولویت بهره برداری از کسر خدمت به ترتیب به کارکنان وظیفه در حال خدمت، مشمولین غیرغایب دارای برگه اعزام هر سال در صورت تکمیل نشدن ظرفیت بیست هزار نفر مشمولین دارای معافیت موقت تحصیلی، پزشکی و… خواهد بود.

معاون وظیفه عمومی گفت: این اولویت برای هر سال از سوی ستاد کل نیروهای مسلح بررسی و جهت اجرا به سازمان وظیفه عمومی ابلاغ خواهد شد.

ابراهیم بیرونی افزود: فرزندان ایثارگرانی که دارای حداقل ۲۴ امتیاز بوده و یا تلفیق امتیازات آن‌ها به عدد ۲۴ رسیده باشد جز اولویت آن سال قرار داشته و از کارت معافیت بهره مند خواهد شد.

وی بیان کرد: لازم است کلیه ایثارگران دارای فرزند مشمول و کسانی که فرزندان آنان در سال های آینده به سن مشمولیت می رسند در طول مدت یکماه از تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت اطلاعات خود در دفاتر پلیس +۱۰ اقدام نمایند.

معاون وظیفه عمومی طبس گفت: با توجه به محدودیت زمانی و حجم قابل توجه مشمولان ثبت اطلاعات در این مرحله نیاز به تایید مدارک از سوی مبادی ذی‌ربط نبوده و بر اساس خود اظهاری می‌باشد و اخذ تایید نهایی مدارک پس از انتخاب افراد واجد شرایط به تعداد بیست هزار نفر در سال براساس بالاترین امتیاز ایثارگری صورت خواهد گرفت.

بیرونی افزود: این نوع معافیت شرایط سنی ندارد و تمامی مشمولین واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در پایان معاون وظیفه عمومی گفت: با توجه به اینکه این ابلاغیه صرفا شامل مقررات اعلامی توسط ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشد لذا فرایند روش و مقررات رسیدگی متعاقبا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =