بازدید مسئولین از پیشرفت عمرانی و فنی کارخانه کک + تصاویر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و نماینده ایمیدرو در شهرستان از مجموعه کک طبس به منظور ارزیابی پیشرفت پروژه بازدید کردند.

به گزارش طبس‌نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و نماینده ایمیدرو در شهرستان از مجموعه کک طبس به منظور ارزیابی پیشرفت پروژه بازدید کردند.

طلائی مقدم فرماندار ویژه طبس گفت: از جمله موارد مهمی که در گزارش مدیر عامل بود، رفع نواقص مربوط به ایمنی در کار بود که ارتباط مستقیم با سلامت ایمنی کارگران دارد وتا رفع نواقص کامل این بخش که در گزارش مدیر عامل اعلام شد می‌بایست تامل کرد.

لازم به ذکر است خادم الحسینی مدیر عامل جدید کک در گزارش، پیشرفت عمرانی و فنی را چشمگیر اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید و طعم شیرین آن را مردم عزیز خواهند چشید.

فلاح نماینده ایمیدرو درطبس اعلام کرد: گزارش جمع بندی و مستند را به آقای دکتر کرباسیان ارائه خواهیم داد و تاکید مدیر عامل ایمیدرو، افتتاح پروژه حداکثر تا پایان دیماه سال جاری است که باید دید در جلسه چهارشنبه که با حضور دکتر کرباسیان و مهندس خادم الحسینی برگزار می‌شود دید که به چه جمع بندی خواهند رسید که امیدواریم با تلاش بیشتر مجموعه اجرایی کک، شرایط برای افتتاح سریع پروژه فراهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =