دوربین های ثبت تخلف در محورهای طبس به اصفهان و دیهوک فعال شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس گفت: با فعال شدن دوربین های ثبت تخلف در محورهای طبس به اصفهان و طبس به دیهوک سرعت لحظه ای و سرعت میانگین خودروها ثبت و سنجیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، صادق کلانی در مصاحبه با طبس نیوز گفت: در محور طبس به اصفهان ۲ دوربین یکی بعد از پل راه آهن نزدیک تقاطع راه روستای علی آباد و دیگری بعد از روستای جوخواه نصب شده است.

وی افزود: بعد از تقاطع راه روستای خسروآباد نزدیک تقاطع راه چیروک و بعد از تقاطع راه پیکوه نیز محل سه دوربینی است که در محور طبس به دیهوک نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس بیان کرد: سایر دوربین هایی که پس از شهر دیهوک نصب شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای ادارات شهرستان طبس نیست و در حوزه شهرستان خوسف است.

وی تصریح کرد: نصب دوربین های ثبت تخلف در محورهای شهرستان طبس به منظور کاهش حوادث جاده ای، رانندگی با ایمنی بیشتر و الزام رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

کلانی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که در سایر محورهای شهرستان نیز دوربین نصب شود و محورهای طبس به یزد، عشق آباد و ده محمد به بشرویه جانمایی ها انجام شده است که امسال و سال آینده دوربین های این مسیرها فعال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =