گلایه اولیای ۳۰ دانش آموز نمونه دولتی از مدیر آموزش و پرورش طبس

با وجود ۹ ماه پیگیری و نامه نگاری اولیاء ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم(ص) طبس و علی رغم موافقت مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اما مدیر آموزش و پرورش طبس از بکارگیری دبیر پیشکسوت و مجربی که بدون هیچ چشم‌داشت و تقاضای مالی حاضر به همکاری با آموزش و پرورش است امتناع می ورزد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، اولیاء ۳۰ نفر از دانش‌آموزان سال چهارم رشته علوم تجربی دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم(ص) طبس می‌گویند: از اردیبهشت ۹۶ تقاضای بکارگیری یکی از دبیران پیشکسوت و مجرب در درس زیست‌شناسی که جزو دبیران مطرح استانی و حتی کشوری است را برای سال تحصیلی جدید مطرح و این موضوع را با ارسال ده‌ها نامه از روش‌های مختلف پیگیری کرده‌اند.

این دبیر بازنشسته نیز کتباً اعلام کرده بدون هیچ چشم‌داشت و تقاضای مالی در این زمینه حاضر به همکاری با آموزش و پرورش است.

اولیاء معتقدند باتوجه به اینکه فرزندانشان در آستانه کنکور قرار دارند، توجه به درس زیست‌شناسی می‌تواند در سرنوشت تحصیلی آنان تأثیر مضاعف داشته باشد.

اما اکنون پس از گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز پیگیری ماجرا و نیز گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز سال تحصیلی، علی‌رغم موافقت و تأکید مدیرکل و نیز معاون آموزشی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و همچنین دستور پیگیری از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، متأسفانه مدیر آموزش و پرورش طبس به بهانه‌ی عدم تطابق با دستورالعمل‌های آموزش و پرورش از بکارگیری این دبیر پیشکسوت امتناع کرده است.

اولیای دانش‌آموزان اما این بهانه مدیر آموزش و پرورش طبس را تفسیر و تعبیر سلیقه‌ای از دستورالعمل‌های آموزش و پرورش و نیز مخالفت با دستور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانسته‌اند.

این نامه‌ها به امضای جمعی از اولیای دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان رسول اکرم(ص) طبس و نیز جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان این دبیرستان رسیده که نزد خبرنگار موجود است.

گفتنی است هم‌اکنون این دانش‌آموزان به ناچار با برنامه‌ریزی خود و هزینه شخصی، در قالب کلاس خصوصی در حال بهره‌گیری از این معلم بازنشسته هستند.

خبرنگار: مجید عصاری

دیدگاهی در “گلایه اولیای ۳۰ دانش آموز نمونه دولتی از مدیر آموزش و پرورش طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =