مسئولین به مشکلات کلیدی اشتغال و تولید توجه کنند

امام جمعه موقت طبس با تاکید بر توجه به مشکلات کلیدی اشتغال و تولید تصریح کرد: آسیب های اجتماعی همه ریشه در بیکاری دارد باید همه نگاهمان به تولید داخلی باشد و جلو قاچاق و واردات بی رویه گرفته شود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در ۱۹ دی ماه  اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار مطالباتی از مردم و مسئولین داشتند.

امام جمعه موقت طبس افزود: یکی از مطالبات و گلایه‌های ایشان در خصوص کسانی است که در گذشته امکانات و مدیریت در دست آنها بوده و اکنون هم هست اما نقش اپوزیسیون را بازی میکنند.

وی ادامه داد: از دیگر مطالبات اینست که توجه به دشمنی دشمن داشته باشند این یک تحلیل نیست بلکه یک اطلاع و امر واقعی است، گول لبخند و اینکه دشمن دستش را دراز میکند را نخورند.

وی در ادامه اشاره به فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری گفت: از ضعف های داخلی غافل نباید شد چون دشمن مثل مگس است و اگر در جامعه ضعفی باشد دشمن مگس صفت روی همان زخم می‌نشیند، باید مشکلات را رفع کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه طبس تصریح کرد: از حقوق ملت و مظلومین دفاع کنیم و باور کنیم در این مملکت برخی زیر فشار زندگی هستند و باید به آنها رسیدگی شود و فکری به حال آنها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید بر مشکلات تمرکز کرد و تقسیم کار کرد، سه قوه مشکلات را شناسایی، فهرست و تقسیم کنند و برای رفع آن زمان بگذارند و حل کنند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی در ادامه سخنان خود به با هم بودن و هم افزایی اشاره کرد و گفت: این بدین معناست که نرویم تلاش های همدیگر را خنثی کنیم، نظام اسلامی یکپارچه است و همه باید تلاش کنیم.

وی گفت: باید قانون را معیار دانست و تسلیم آن باشیم، ضربه ای که مملکت ما در سال ۸۸ خورد این بود که عده ای تن به قانون ندادند.

وی بیان کرد: انتقادات منصفانه و بدون سیاهنمایی داشته باشیم و مبالغه نکنیم، عده ای مشکلات خود را بیان می‌کنند و علیه قوه قضاییه و مقننه صحبت می‌کنند مشکلات مردم اشتغال، بیکاری، توجه به تولید داخلی و گرانی هاست.

وی با تاکید به توجه به مشکلات کلیدی اشتغال و تولید تصریح کرد: آسیب های اجتماعی همه ریشه در بیکاری دارد باید همه نگاهمان به تولید داخلی باشد و جلو قاچاق و واردات بی رویه را گرفت.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: باید بین انواع اعتراضات تفاوت قائل شد و اگر کسی اعتراضی کرد صفوف آنها را از هم جدا کرد گاهی اعتراضات تشکیلاتی، سازمان یافته و از آن طرف آبی هاست و گاهی یک جوان مشکلاتی دارد که باید صدای او را شنید و مشکلاتش را رفع کرد.

امام جمعه موقت طبس به مناسبت های روز هوای پاک، روز غزه، ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و بهورز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =