با کانال‌های متخلف در وقت مناسب برخورد می‌شود

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس گفت: برخی کانال‌هایی که طی قریب به دو سال گذشته آنچه دلشان خواست گفتند و از برخی مرزهای اخلاقی و اعتقادی عبور کردند که بدلیل اینکه قهرمان‌سازی کاذبی صورت نگیرد؛ برخوردی با آنها نشد اما در صورت تداوم برخی مطالب غیر اخلاقی و ضد اعتقادی و شکستن برخی حریم های قانونی و اخلاقی در وقت مناسب برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش طبس‌نیوز،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس در آئین سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) در شب گذشته با بیان تحلیلی سال های پایانی عمر پربرکت رسول مکرم اسلام (ص) و سال های پس از آن و آغاز دوران غربت اسلام و اولین پیشوای مومنان و موحدان و همسر والاتبار ایشان، حضرت صدیقه کبری (س) و وقایع اسفناکی که در کمتر از سه دهه پس از رحلت پیامبر بر اسلام گذشت و تطبیق بخشی از وقایع آن زمان با مسایل روز کشور و شهرستان، رسالت مومنین و نیروهای مذهبی و انقلابی را با بهره گیری از تعالیم انسان ساز قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت تبیین کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با وجود روحیه تدین و ولایت مداری که در مردم طبس وجود دارد اجازه ندهند تا با طرح برخی مباحث اختلافی بین صفوف مردم مومن و موحد طبس رخنه ای ایجاد شود و برخی افراد با تکیه بر برخی منبرها و در تکیه‌ها به مقدسات و ارزش‌های اسلام و انقلاب جسارت نمایند و متاسفانه در کانال ها و گروه‌های خاص فضای مجازی نیز به آنها دامن زده شود.

حجت‌الاسلام زارع‌حسینی افزود: برخی کانال‌هایی که طی قریب به دو سال گذشته آنچه دلشان خواست گفتند و از برخی مرزهای اخلاقی و اعتقادی عبور کردند که بدلیل اینکه قهرمان‌سازی کاذبی صورت نگیرد؛ برخوردی با آنها نشد اما در صورت تداوم برخی مطالب غیر اخلاقی و ضد اعتقادی و شکستن برخی حریم های قانونی و اخلاقی در وقت مناسب برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

دادستان طبس تاکید کرد: همه دلسوزان به نظام و انقلاب و شهرستان به منظور رفع شبهات و ابهامات و فراهم کردن بستر شناخت بیشتر مردم از سران، بزرگان و نخبگان سلایق مختلف سیاسی برای مذاکره در کنار هم و در حضور مردم دعوت کنند.

در ادامه مراسم کربلایی میثم حیدری با ذکر مصائب و مناقب حضرت زهرا(س) حال و هوای مجلس را عاشورایی کرد و در پایان مراسم، عزاداران میهمان سفره حضرت زهرا(س) شدند.

این مراسم چهار شب دیگر ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شانزده =