پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی طبس شبانه روزی می‌شود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی طبس با قول شبانه روزی شدن این پلی کلنیک گفت: بودجه یک مرکز بیمه ای در عشق آباد طبس را نیز تصویب کردیم.

به گزارش طبس‌نیوز، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی طبس با رساندن سلام رئیس جمهور گفت: غیر از این مرکز، بودجه یک مرکز بیمه ای در عشق آباد را تصویب کردیم.

ربیعی افزود: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هنوز باید کارهای زیادی برای مراکز دورتر از مرکز انجام شود.

این مقام دولتی تاکید کرد : به برکت انقلابی که به انقلاب محرومان معروف بود این کارها انجام شده و می شود اما برای رفع بی عدالتی و نابرابری باید کارهای بیشتری انجام شود و ما همچنان از ارمان های انقلاب فاصله داریم.

ربیعی گفت: با ۱۵ میلیارد تومان این پروژه به بهره برداری رسید.

وی در این مراسم قول شبانه روزی شدن پلی کلنیک را داد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور در آیین افتتاحیه پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی طبس گفت این پروژه با زیربنای ۴۰۰۰ متر در زمینی برابرچهل هزار متر، پس از ۲۴ ماه افتتاح شد.

دکتر نوربخش افزود: در دهه فجر حدود ۱۵۰ میلیارد ریال پروژه های بیمه ای و درمانی در مناطق دور افتاده و کمتر برخوردار افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: این مرکز در جهت کاهش آلام افراد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نوربخش افزود: این پلی کلنیک مجهز به آزمایشگاه تصویر برداری دندانپزشکی است و برای اولین بار در یک مرکز درمانی بخش فیزیوتراپی قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =