فعالیت ۱۲۰ عرضه کننده در نمایشگاه فروش بهاره طبس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: ۱۲۰ عرضه کننده در نمایشگاه فروش بهاره محصولات را در سه قسمت مواد غذایی، پوشاک، کیف، کفش و سایر موارد عرضه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مرتضی جلالی‌فرد در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز افزود: نمایشگاه بهاره به دلیل بارندگی با یک روز تاخیر در هفتم اسفندماه آغاز به کار کرد و تا سیزدهم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: به دلیل تاخیر در ورود اقلام تنظیم بازار به شهرستان و تاخیر در آغاز نمایشگاه، در صورت موافقت کمیته نمایشگاهی شهرستان ممکن است زمان نمایشگاه یک روز تمدید شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس با بیان این که اقلام تنظیم بازار شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ و میوه است افزود: انواع برنج هندی و تایلندی که حدود ۲۰ تن است، طی چند روز آینده در نمایشگاه بهاره طبس توزیع می‌شود اما با توجه به وجود نمایندگی تعاون روستایی در شهرهای عشق آباد و دیهوک، پس از اتمام نمایشگاه بهاره، در این شهرها نیز توزیع انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع میوه‌های طرح تنظیم بازار نیز قبل از نوروز ۹۷ آغاز خواهد شد و سه عامل فروش در عشق آباد، سه عامل فروش در دیهوک و شش عامل فروش در طبس معرفی شدند.

جلالی‌فرد ادامه داد: سایر اقلام تنظیم بازار شامل گوشت قرمز و مرغ در دو واحد آقای صفایی واقع در میدان فانوس و آقای رادسرشت واقع در چهار راه قدس در حال توزیع است.

وی گفت: قرار بر این بود گوشت قرمز و مرغ را در نمایشگاه توزیع کنیم اما برق این مکان جوابگو نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =