سفر ایمن و بدون تاخیر از اهداف راه آهن شرق در نوروز ۹۷ است

مدیرکل راه آهن شرق گفت: ستاد نوروزی در اداره کل راه آهن شرق در مرکز ناحیه در شهر طبس و همچنین در تربت حیدریه به صورت ۲۴ ساعته دایر است و تمام قطارها را رصد میکند.

حسن ماسوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری طبس نیوز با تبریک پیشاپیش نوروز ۹۷ افزود: تمام ایستگاه ها، نمازخانه ها و سالن های مسافربری و قطارها آمادگی کامل دارد تا در نوروز سفر خوب و ایمن را برای مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: دیزل و سالن ذخیره در ایستگاه طبس پیش بینی شده است که بتواند مکملی باشد که اگر خدای نکرده مشکلی برای واگن یا دیزلی پیش آمد بتوانیم امداد رسانی انجام دهیم.

مدیرکل راه آهن شرق گفت: هدف اصلی ما این است که قطارها از مبدأ بدون تأخیر حرکت کنند و در مسیر هم بدون تأخیر به مقصد برسند.

وی بیان کرد: همه راه آهن زیر نظر یک ستاد مرکزی در راه آهن کشور در تهران است و آنها نیز مدیریت ترافیک کل شبکه را کنترل می‌کنند.

ماسوری اظهار کرد: در همه ایستگاه ها سفره هفت سین پیش بینی کردیم که حال هوای راه آهن را هم متناسب با حال و هوای نوروز داشته باشیم.

وی در باره بیشترین مسیر انتخابی مردم در حوزه راه آهن شرق گفت: بیشترین مسیری که مردم در ایام نوروز برای سفر انتخاب میکنند مسیر مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه حضرت امام رضا(ع) در این شهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =