تعطیل‌شدن اقامتگاه‌های بوم‌گردی طبس در سالروز رحلت حضرت زینب(س) حرکتی فرهنگی بود

امام جمعه موقت طبس گفت: اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری شهرستان طبس در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب(س) در ۱۳ فروردین اعلام تعطیلی کردند که این حرکتی فرهنگی و در راستای گردشگری پاک بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به ایام نوروز گفت: شهر ما مهمان پذیر بود و مهمانان بسیار زیادی وارد شهر شدند که طبق برخی آمار بیش از دو میلیون مسافر و زوار وارد این شهر شدند.

وی افزود: جای تشکر دارد از مسئولین محترم آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) که واقعا خدمات خوبی را به زوار ارائه دادند، هر کجا که بروید این خدماتی که اینجا داده میشود رایگان نیست.

امام جمعه موقت طبس با قدردانی از همه مسئولین شهر برای تلاش های ایام عید گفت: مسئولین در ۱۵ روز اول سال با برنامه کار کردند از جمله نیروهای نظامی، انتظامی و راهنمایی، جوانان هلال احمر، شورای هیئات مذهبی و سایر نهاد ها و مسئولین که زحمت کشیدند.

خطیب موقت نماز جمعه طبس خاطرنشان کرد: حرکت فرهنگی بسیار زیبایی آغاز شد و اقامتگاه های بومگردی و گردشگری در شهرستان طبس در شب وفات حضرت زینب(س) در شب سیزده فروردین که اوج گردشگری است، اعلام تعطیلی کردند که من از همه آنها تشکر ویژه میکنم.

وی افزود: احسنت و درود بر شما، مردم ما نشان دادند هیچ چیز را با حب اهل بیت عوض نمی کنند، اگر جوان پرشور و انقلابی ما در کنار حضرت زینب(س) دفاع میکند و به شهادت میرسد، اینجا جوان ها به احترام بی بی زینب(س) اقامتگاه های خود را تعطیل کردند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی با تاکید بر اینکه اینگونه موارد باید فرهنگ سازی شود، افزود: من از این تریبون رسمی عرض میکنم روحانیت و جوانان حزب اللهی و انقلابی صد درصد موافق گردشگری هستند، اما گردشگری اسلامی و پاک را میخواهند و این دستور قرآن است که در زمین گردش کنید و عاقبت کفار و دروغگویان را ببینید.

وی گفت: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اطلاعیه هایی از این حرکت قدردانی کردند و ما نیز به سهم خود تشکر کردیم و امیدواریم این فرهنگ ادامه پیدا کند و بتوانیم یک گردشگری سالم و پاکی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =