جوانان طبسی باری دیگر در پایتخت افتخارآفرینی کردند

تیم رَستا در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی از شهرستان طبس برای بار دیگر توانست افتخارآفرینی کند.

به گزارش طبس نیوز، تیم رَستا تنها تیم حاضر در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی از #شهرستان_طبس برای بار دیگر توانست نام این شهرستان را در پایتخت ایران و در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که محل برگزاری ششمین دوره از مسابقات کشوری سازه های ماکارونی بود طنین انداز نماید.

️تیم رستا متشکل از آقایان محسن خورشیدی، احمد رضایی، رضا حسینی مقدم، محسن محمدی و سرکار خانم پوریوسف می باشد که در ششمین دوره از مسابقات کشوری سازه های ماکارونی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران که در اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار گردید توانست در گرایش ستون فشاری با سازه ای به وزن ۱۲۰.۷ گرم و بار تحملی ۱۱۲۹.۸ کیلوگرم و راندمان ۹۳۶۰.۳ مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

️لازم به ذکر است این تیم برای اولین بار در آبان ماه سال ۹۶ در اولین دوره از مسابقات دانشگاه تهران در گرایش ستون فشاری با سازه ای به وزن ۱۱۶.۲ گرم و بار تحملی ۱۰۸۱.۵ کیلوگرم و راندمان ۹۳۰۷.۲۳ را برای اولین بار در ایران به ثبت برساند و مقام اول مسابقات دانشگاه تهران را نیز کسب نماید.

️این تیم همچنین جهت شرکت در مسابقات جهانی که در کشور مجارستان برگزار میگردد اقدام نمود که به دلیل بالا بودن هزینه ها و #نداشتن_اسپانسر و همچنین شرایط خاص جهت صدور ویزای شینگن از حضور در این مسابقات بازماند.

️ با توجه به اینکه تیم رَستا تنها تیم فعال از شهرستان طبس در مسابقات علمی سازه های ماکارونی می باشد و حدود ۴سال سابقه حضوردر مسابقات دارد و حائز عناوین زیادی در مسابقات کشوری، استانی و منطقه ای شده است اما از طرف هیچ گونه نهاد، ارگان و سازمانی حمایت نمی شود حتی زمانی که با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس در مسابقات حاضر گردید حمایتی از این تیم صورت نگرفت.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که پیشرفت جوانان شهرستان بدون حمایت مسئولین کاری سخت و دشوار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =