اقتصاد و فشار روانی محور دشمنی هاست

امام جمعه طبس گفت: محور دشمنی ها امروز اقتصاد و فشار روانی است و دشمن هر روز با بهانه ای به دنبال این است که مردم را به جان هم بیاندازد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مردم طبس نماز عید سعید فطر را در کنار مضجع شریف امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برادر امام رضا(ع) اقامه کردند.

امام جمعه طبس در خطبه های نماز با تبریک این عید گفت: شما امروز بعد از یک ماه پس انداز معنویت سرمایه معنوی بالایی دارید، مواظب باشید امروز شیطان با بدرفتاری، لقمه شبهه ناک، حرف ناروا و نگاه ناجور ثمره یک ماهه را از دست‌تان نگیرد.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی افزود: اگر میخواهیم در روز عید مورد توجه خدا قرار بگیریم واسطه شویم تا کسانی که از بستگان، آشنایان و یا همسایگانمان با هم کدورتی دارند، به صلح و آشتی برسند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری داشتند و هر جایی که انقلاب نیاز به حضور مردم دارد، آنها وفاداری می‌کنند.

امام جمعه طبس گفت: دستاورد مهمی که روز قدس برای امت اسلامی دارد، آگاهی و بیداری است و ضعف نظام سلطه را در روز جهانی قدس مشاهده کردیم.

وی با بیان این که محور دشمنی ها امروز اقتصاد و فشار روانی است افزود: امروز دشمن هر روز با بهانه ای به دنبال این است که مردم را به جان هم بیاندازد و به دنبال سیاه نمایی وضع کشور و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که ما در کشور مشکلاتی داریم افزود: مسئولینی داریم گاهی کوتاهی میکنند و وظیفه شان را در قبال مردم انجام نمی‌دهند اما قاطبه مسئولین برای حل مشکلات کشور تلاش می کنند.

وی ادامه داد: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و به معیشت مردم که دغدغه مردم و رهبر انقلاب است توجه کنند.

امام جمعه طبس اظهار داشت: مسئولین باید خدمات نظام و انقلاب را مجالس و محافل به مردم بازگو کنند، با همه مشکلات، کشور از نظر علم، صنعت و تکنولوژی رتبه های خوبی دارد ولی دشمن اینها را کتمان میکند که مردم در جریان نباشند.

وی بیان کرد: ناامید کردن مردم نسبت به آینده از دسیسه های دشمن است و میخواند مردم نشاط نداشته باشند و روح امید در دل جوانان از بین ببرند.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز اگر مردم دغدغه بیکاری، معیشت نداشته باشند و مشکلات زندگی آنها را کمرشکن نکند، شاد هستند.

وی با بیان این که برهم زدن وحدت، اتحاد و انسجام ملی ترفند دشمن است گفت: ایجاد دغدغه های جریاناتی خدمت به مردم نیست بلکه خیانت به مردم است و اگر وحدت در جامعه حاکم باشد و مسئولین هم دل و هم نوا باشد بهتر و بیشتر می‌توانند به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: هر صدایی که از آن دم از تفرقه و نوای تفرقه شنیده شود آن صدا، صدای دشمن است و از نظر ملت ایران محکوم است.

امام جمعه طبس افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی مردم، دولت، نظام اسلامی همه با هم بتوانیم برای مردم نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی کار انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =